הצעד הבא של NINE WEST:


הצעד הבא של NINE WEST:

המותג הבינלאומי משיק את הטרנדים לעונת סתיו-חורף 2024/5:

פפיונים, ג'ינסים, נעלי לאופר והמנומר הנצחי






המותג הבינלאומי NINE WEST משיק בימים אלה בארץ ובעולם את הקולקציה החדשה לעונת סתיו-חורף 2025. הקולקציה, שתושק בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט, מביאה עמה רוח רעננה ומלאת סטייל למלתחה הנשית.

הקו החדש חושף מגוון רחב של פריטים המשקפים את הטרנדים החמים ביותר בעולם האופנה, תוך שימת דגש על סגנון, נוחות ואלגנטיות. במרכז הקולקציה לעונה הקרה עומד קו נעליים ותיקים מרשימים במיוחד, המתוכננים להתאים לכל אירוע וליום יום, ולהעניק טוטאל לוק מושלם. בין הטרנדים המובילים בקולקציה החדשה:

חגיגת הפפיונים - הפפיונים שהם סמל של עדינות ונשיות חוזרים ובגדול! בעידן המדיות החברתיות והטרנדים המהירים, פפיונים ממשיכים לשמור על הפופולריות שלהם, עם פלטפורמות כמו Pinterestו TikTok- שמניעות את מגמות האופנה. פפיונים בצבעים ובגדלים שונים, המופיעים על נעליים, יוצרים מראה בולט עכשווי ושובב ומאפשרים לכל אישה לבטא את הסגנון האישי שלה והופכים את הנעליים לחגיגיות וטרנדיות במיוחד.

טוטאל לוק ג'ינס - בעונה הקרובה הג'ינס שולט ומתרחב גם לתחום הנעליים והתיקים, עם מגוון רחב של אפשרויות - מנעלי גינס שטוחות ועד נעלי עקב, וכן תיקים בגדלים שונים מבדי ג'ינס המעניקים סגנון אורבני ומתאים לכל אאוטפיט.

הפני לאופר - נעלי הפני לאופר המשלבות נוחות, טרנדיות ורב תכליתיות הן הmust have – של החורף הקרוב. קולקציית החורף החדשה של ניין ווסט מציעה מבחר רחב של נעלי לאופר, החל מעיצובים קלאסיים ועד לגרסאות מתוחכמות, מתוכשטות ומאובזרות בשילוב בדים שונים שפשוט משדרגים כל הופעה.

המנומר הנצחי - הדפסים מנומרים ממשיכים להיות טרנד מוביל בעולם האופנה.

הקולקציה החדשה של ניין ווסט משלבת את ההדפס המנומר במגוון פריטים החל בנעלי עקב מנומרות ועד נעליים שטוחות עם הדפס מנומר מרומז. זהו טרנד המתאים לכל לכל אירוע, ומוסיף נגיעה של אלגנטיות, סטייל ותחכום, לכל מראה.


מחירים לצרכן:

מגפים החל מ- 599.90 ₪

מגפונים החל מ- 499.90 ₪

מוקסינים החל מ- 499.90 ₪

נעלי עקב החל מ- 349.90 ₪

סניקרס החל מ- 399.90 ₪

נעלי בובה החל מ- 299.90 ₪







ניתן להשיג ברשת חנויות ניין ווסט ובאתר האון ליין של המותג

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שלוש תערוכות חדשות יפתחו בגלריית האמנים ברמת אביב

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה - AFTER

סדרת הקרקרים THIN Fitness שכבשה את הקטגוריה יוצאת במהדורה טעימה במיוחד: