סדרת הקרקרים THIN Fitness שכבשה את הקטגוריה יוצאת במהדורה טעימה במיוחד:



סדרת הקרקרים THIN Fitness שכבשה את הקטגוריה

יוצאת במהדורה טעימה במיוחד:

קרקר THIN Fitness עם כרובית וכרישה




אני חסידה גדולה מאוד של המותג המצליח Fitness אשר ממשיך לבסס את עצמו כמותג המוביל בקטגוריית המאפה - בזכות שילוב מושלם בין דגנים מלאים, טעמים ייחודיים והמלצה על מנה מדודה. אין מצב שתמצאו את מגירת ההפתעות שלי במשרד ו/או בבית ללא חבילה אחת לפחות של אותם קרקרים מעולים. 

בימים אלו המותג משיק את המהדורה הטעימה במיוחד והחדשה - קרקר עם כרובית וכרישה- טעים בטירוף ונפלא לצד הגבינות והמטעמים של שבועות. 

הקרקר החדש מציע שילוב מושלם בין שני ירקות ארומטיים, ואף זכה בציונים גבוהים במבחני הטעימה. הוא משתלב נהדר בכל ארוחה, מכיל דגנים מלאים, ובעל מרקם ייחודי, כל זאת מבלי להתפשר על הטעם. הוא מתאים כתחליף ללחם בארוחות בוקר או ערב וכמובן גם כארוחות ביניים או נשנוש.

בשנים האחרונות Fitness עשה מהפכה של ממש עם קרקר THIN, סדרת מוצרים אהובה שכבשה את קטגוריית הקרקרים וביססה עצמה כסדרה המובילה בקטגוריית המאפה המלוח. הקרקרים בסדרת קרקר THIN מכילים דגנים מלאים, הם דקים וקריספיים במיוחד ומציעים חווית אכילה חדשה ומזינה מלאה בטעמים ייחודיים. הטעמים בסדרה של פיטנס עד כה: כפרי, רוזמרין, סלק, בטטה, זיתי קלמטה ועדשים ופלפלים.

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה:

"סדרת הקרקרים של THIN Fitness תופסת מאז השקתה את המקום הראשון בקטגוריה, זאת מכיוון שמדובר במוצר ייחודי שהוא בשורה עבור הצרכנים שלנו, מוצר שמשלב טעם נהדר עם ערכים תזונתיים מדודים. הצרכן יודע בדיוק מה הוא אוכל ולכן הצרכנים הישראלים אוהבים את המוצר ומשלבים אותו בארוחות השונות או כנשנוש. מהדורת החורף החדשה והטעימה - קרקר THIN כרובית וכרישה הושקה גם היא על מנת לתת מענה טעים ובעל חומרי גלם טובים ומזינים לכל ארוחה ביום. אין לי ספק כי המוצר החדש ימשיך לחזק את מותג Fitness בקטגוריית ה- Better for you כמותג המוביל והחזק בעולם המאפה המלוח".


ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

כשרות : ובד"צ העדה החרדית והרבנות הראשית יוקנעם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שלוש תערוכות חדשות יפתחו בגלריית האמנים ברמת אביב

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה - AFTER