מה נשתנה? אסם משיקה עוגיות כשרות לפסח



מה נשתנה? אסם משיקה עוגיות כשרות לפסח




אני לא יודעת מה אתכם אבל בשנות ילדותי שבוע חג הפסח היה שבוע לא פשוט בכלל, אנחנו הילדים היינו חיים על מצה עם שוקולד או שמא עוגת מצות שהכנו בבית, מאז ועד היום עברו המון מים בנהר והשוק רווי במתוקים, פינוקים, קמחים ועוד לחג.

השנה היא שנת 2024, והגיע הזמן שיהיה מגוון גדול יותר של עוגיות כשרות לפסח! לבקשת הצרכנים בישראל, אסם נסטלה הרימה את הכפפה ומשיקה עוגיות בטעם וניל כשרות לפסח- ותקשיבו!! הם טעימות בטירוף!! עוד היצע עוגיות מופלא מצטרף לשלל המובחר של המותג.

אנחנו הישראלים רגילים לחגוג חגים רבים לאורך כל ימות השנה, ובתוך כל חג המאכלים המיוחדים שלו. אסם נסטלה התחייבה להביא מגוון מרגש של חדשנות בעולמות המאפה והעוגיות, שיעניקו לצרכן חוויה סנסורית טעימה ומפנקת, לא רק בימות השנה אלא גם בחג הפסח. ובהמשך לבקשות הצרכנים חטיבת המאפה משיקה השנה מוצר חדשני שהמדפים והצרכנים חיכו לו זמן רב: עוגיות וניל כשרות לפסח.
לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "אנחנו באסם-נסטלה ממשיכים לרגש את הצרכן במגוון פתרונות לכל צורך, וכאשר עלה הצורך למגוון חדש של עוגיות כשרות לפסח, אנחנו הרמנו את הכפפה והחלטנו לפתח עוגיות וניל חדשניות וטעימות – ללא גלוטן, על מנת לתת לצרכנים שלנו את האופציה ליהנות מעוגיות פריכות וטעימות גם בפסח. עוגיות וניל הכשרות לפסח זכו לציונים מעולים במבחני הטעימה ויהוו אלטרנטיבה מצויינת לעוגיות שנמצאות בשוק בכל פסח".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא