מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא

כמה פעמים החלטתם להתחיל לעשות דיאטה? לשמור על אורח חיים בריא? אבל... מצאתם את עצמכם מתעצלים להכין בעבורכם ארוחות בריאות מידי יום? אם אודה באמת אני בדיוק כזאת! כשכל בני הבית נכנסים למשטר של תזונה נכונה אני מצליחה מעולה אולם כאשר רק אני בתהליך זה כבר סיפור אחר, מתעצלת להכין לעצמי ארוחות בריאות ומזינות. 

לאחרונה נחשפתי למותג שטרם הכרתי "השף הבריא". המותג קיים בשוק למעלה מעשור (הוקם בשנת 2009 אם נדייק) וממש מצטערת שלא הכרתי אותו עד היום. השף הבריא מאמינים שאוכל הוא הרבה יותר ממקור של אנרגיה ומסייעים לנו להגשים את המטרות שלנו בתחום הדיאטה, תזונה ובריאות. כאן נקבל אוכל בעל ערכים תזונתיים גבוהים וערכים קלוריים נמוכים, התפריט מותאם למטרות ולטעמים קולינריים מגוונים מאוד כך שכל אחד ימצא בכל שבוע מגוון רחב של אפשרויות שמתאימות לו. 

בשף הבריא יש שירות לקוחות שוטף ומחלקת פיקוח דיאטני שמאפשר לנו הלקוחות להיות בקשר רציף ואפילו אם ישנו צורך לשתף את הגורם המקצועי שמלווה אותנו כדוגמת דיאטנים, מאמנים ואף רופאים מקצועיים. 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך זה עובד? בצורה הכי קלה, נוחה ופשוטה. ראשית אנו מגדירים מטרות - ממלאים שאלון ראשוני חד פעמי, מגדירים מטרות ואז מקבלים תפריט עימו אנו למעשה מרכיבים ארוחות לדיאטה מהתפריט השבועי. חשוב לציין כי התפריט מאוד מגוון. את הארוחות מזמינים עד יום רביעי בשעות הצהריים וביום ראשון מגיע המשלוח ארוז בקפידה ומצונן עם כלל הארוחות השבועיות , עם תפריט  מסודר ופירוט על כל קופסא וקופסא. כל מה שנותר לנו זה לחמם את האוכל ולהתענג!! מהיום קל, פשוט ונוח לאכול טוב ולרדת במשקל. 





כאמור המשלוח הגיע ביום ראשון, את הארוחות של אותו היום ויום למחרת שמרתי במקרר ואת השאר הקפאתי כפי שהופיע בדף ההוראות. ברמת העקרון כך שומרים על כלל הארוחות וכל יום מפשירים את הארוחות שאנו רוצים לאכול ביום למחרת. כך האוכל נשאר טרי ואיכותי. 

קבלו הצצה קטנה לארוחות הנפלאות שלי:











מהיום עם הארוחות של השף הבריא נוכל להנות מארוחות  בריאות באמת, ללא מזון מעובד! כלל חומרי הגלם איכותיים מאוד, ללא חומרים משמרים. הארוחות עשירות בחלבון ובסיבים ואינן מטוגנות. אין בהם סוכר, ממתיקים מלאכותיים ואבקות מרק- אם נדייק- אוכל בריא באמת!! ולא פחות חשוב- טעים מאוד!!

מהיום אין תירוצים, הכל הופך לקל יותר, מזמינים בכל רגע נתון , מקבלים משלוח עד הבית, פותחים את הקופסא, מחממים , שומרים על הגזרה, יורדים במשקל ואוכלים נכון וטעים. כל יום נהנה משתי ארוחות חמות ומשביעות שמכילות בממוצע כ-650 קלוריות מידי יום בעלות של כ-39.50 שקלים לארוחה. 

נגמרו התירוצים, מהיום הכל קל יותר, אז אתם עוד פה? הכנסו עוד היום לאתר של השף הבריא , הרשמו, מלאו את השאלון והתחילו להזמין ארוחות בריאות עד הבית! המון בהצלחה ותחזרו לספר כמה ירדתם.





טלפון לבירורים:
077-9577-532


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה