משיק לאביב 2024: GOLBARY בית האופנה קולקציית אביב חגיגית: לבן על לבן


משיק לאביב 2024: GOLBARY בית האופנה

קולקציית אביב חגיגית: לבן על לבן




פסח בפתח, והאביב מביא עימו רעננות נוטפת סטייל. בית האופנה GOLBARY משיק לאביב 2024 קולקציה חגיגית, רומנטית וסופר אופנתית, כשהטרנד הבולט העונה הוא לבן על לבן, המתאפיין בטוטאל לוק שכולו משלב פריטים לבנים. ניתן למצוא שלל פריטים לבנים ליצירת המראה החגיגי והבוהק: משמלות קרושה לבנות וצחות ועד חליפות ז'קט עם מכנסיים מחויטים בלבן, גופיות וחולצות סטן לבנות בוהקות בשילוב ג'ינסים בגזרת דגמ"ח ובגזרה רחבה. וסטים לבנים בגזרות מדויקות בשילוב מכנסי פשתן לבנים. כמו כן, שילוב של תיק קש למראה אביבי מושלם.

בנוסף, הקולקציה הלבנה והחגיגית כוללת חולצות שיפון "נשפכות" ורומנטיות בשילוב מכנסי אריג באורכים שונים. חולצות פופלין לבנות מעוטרות בתחרות וקרושה. מכנסי דריל לבנים בשילוב חגורה או בעיטור תחרות עדינות. להשלמת הלוק: אקססוריז בגוונים רכים.

אחד הפריטים שימשיכו גם העונה הוא הז'קט במבחר וורסיות וגוונים החל מז'קטים במראה פשתן, בגוונים פסטליים המעניקים תחושת קלילות וקיציות, ז'קטים מחויטים בעיטורי כפתורים, הנראים על הבגד כמו תכשיט, ז'קטי מילנו רכים במגוון רחב של צבעים המכניסים המון אור וצבע לכל לוק ועד ז'קטים מסטן רכים עם המון ברק. הז'קטים מוצעים במגוון צבעים, עזים ורכים. מבדי מילנו מלאי לייקרה ומבדי אריג בגזרות מחויטות.

אחד הטרנדים המדויקים והנכונים לערב החג הוא החליפות. העונה הן מוצעות בשלל גזרות, החל מחליפות סריג מעוטרות בכפתורים עדינים, חליפות מבדים נשפכים עם קשירה במותן, חליפות מחויטות המחטבות את הגוף ועד חליפות פסים. הגוונים רכים ונעימים ומביאים איתם התחדשות. צבעוניות מגוונת: לבן, ורודים, כחולים וגווני בז'. כמובן, לא ניתן להתעלם מהטרנד הכי חם של העונה: חליפות וסט בשילוב מכנסי ברך או מכנס מחויט באורך מלא, עם קשירה במותן או עם כפתרה המגיעות במגוון צבעים: לבן, שחור ורוד תכלת ולילך.

כמו כן, חליפות סטן רכות שנשפכות על הגוף, בגווני בז' ירוק וכחול. חליפות קלילות עם כפתרה ללא שרוול לימים החמים ואף חליפות המשולבות במכנסיים קצרים להמשך העונה החמה. בנוסף, חליפות עם דפוסים אביביים המתאימים לאביב ולעונת החגים.

לצד החליפות והז'קטים מציעה גולברי לעונת החגים את הג'ינס שממשיך להוביל: שמלות ג'ינס בגזרות מדויקות עם כפתרה לאורכה של השמלה, אוברול ג'ינס עם שרוול תפוח וחגורת מותן, חולצות ג'ינס עם כיסים משולבות בג'ינסים בגזרות רחבות, ג'ינסים עם מכפלת רחבה וכן וסטי ג'ינס עם כפתורי יהלומים.

קולקציית השמלות לאביב מעניקות מראה חגיגי, רומנטי ומכניסות ריענון למלתחה. גולברי מציעה שמלות עם דפוסים נשפכות וקלילות באורך מידי בגווני פסטל של ירוק, תכלת וורוד, שמלות קרושה עם שרוול מלמלה בגוון

לילך, ושמלות קרושה עם קשירה במותן בגוון ירוק המדויק לעונה, שמלות מעוטרות בכיסים וחגורה ושמלות מחויטות המלוות את קווי המתאר של הגוף.

כמו כן ניתן למצוא שמלות תחרה לבנות עם קשירה במותן, שמלות נשפכות ורכות עם קשירות בכתפיים, שמלות בדפוסי פרחים עדינים המחטבות ומלוות את קווי המתאר של הגוף ושמלות קרושה רומנטיות בשילוב מלמלות.

ניתן לשלב אקססוריז להשלמת הלוק: מבחר שרשראות פנינים, ותכשיטים משובצי אבנים, תיקי ערב בגוונים רכים ותיקי קש הנכונים לעונה, בנוסף מגוון רחב של חגורות מותן הנותנות טוויסט וגוון נוסף לכל הלוק.



ניתן להשיג ברשת גולברי ובאתר האון ליין


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא