A2Z Cust2Mate חתמה על הסכם לאספקת 3,000 עגלות קניות חכמות לקבוצת ספיר עסקה בהיקף של כ- 30 מיליון דולר
A2Z Cust2Mate חתמה על הסכם לאספקת 3,000 עגלות קניות חכמות לקבוצת ספיר עסקה בהיקף של כ- 30 מיליון דולר
הפריסה תחל במחצית הראשונה של 2026 ותהווה בסיס למודל חדש של חוויית קנייה מתקדמת והכנסות מפרסום דיגיטלי
חברת A2Z Cust2Mate (נאסד"ק: AZ) מובילה עולמית בפתרונות קמעונאות חכמה, מודיעה כי חתמה על הסכם אסטרטגי עם קבוצת ספיר אחת מקבוצות הקמעונאות הצומחות בישראל, המפעילה את המותגים "סופר ספיר" ו"נטו חיסכון", לאספקת 3,000 עגלות קניות חכמות מדגם Cust2Mate, בהיקף כולל של כ-30 מיליון דולר.
הפריסה הראשונית צפויה להתחיל במחצית הראשונה של 2026 ותתבצע במודל מסחרי זהה לפריסות גדולות קודמות של החברה:תשלום חודשי פר עגלה למשך 60 חודשים,הכולל שימוש בעגלות החכמות, עמדות טעינה, מערכת ההפעלה, הדשבורדים הניהוליים, שירותי תחזוקה ותמיכה.העסקה מחזקת את מודל ההכנסות החוזרות של A2Z Cust2Mate ואת התרחבותה המהירה בשוק הקמעונאות.
ההסכם כולל גם שותפות אסטרטגית חדשנית בתחום המדיה הדיגיטלית: Cust2Mate תקבל זכות בלעדית לניהול ומסחור חלונות הפרסום ושירותים דיגטליים נוספים, על מסכי העגלות. בתמורה, תשלם החברה לקבוצת ספיר תגמול קבוע לכל אלף פרסומות (CPM) . זהו מודל עסקי חדש המייצר מקור הכנסות חדש הן לחברה והן לרשת לצד שיפור חוויית הקנייה.
מנכ"ל A2Z Cust2Mate, גדי גראוס, מסר: "ההזמנה רחבת ההיקף מקבוצת ספיר מחזקת את המגמה: השוק עובר משלב הפיילוט לאימוץ מסיבי של טכנולוגיית העגלות החכמות. אנו גאים לשתף פעולה עם קבוצת ספיר ולהביא לצרכנים בישראל את חוויית הקנייה הדיגיטלית של הדור הבא."
מנכ"ל קבוצת ספיר, אורן ספיר, מסר: "קבוצת ספיר חרטה על דגלה חדשנות פורצת גבולות ונוחות ללקוחות. ההחלטה לפרוס 3,000 עגלות Mate2Cust היא צעד אסטרטגי להפיכתנו לאחת מרשתות הקמעונאות הטכנולוגיות המתקדמות בישראל. העגלות החכמות יאפשרו לנו לספק חוויית קנייה מותאמת אישית, מהירה וללא תורים, תוך פתיחת ערוץ הכנסה משמעותי מפרסום דיגיטלי."
אודות A2Z Cust2Mate Solutions Corp.
A2Z Cust2Mate מפתחת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לחנויות קמעונאות, ובהם עגלות קניות חכמות מבוססות AI המאפשרות סריקה, ניווט, קבלת הצעות מותאמות אישית, מגוון שירותים ותשלום בעגלה ללא מעבר בקופה. הפלטפורמה מחזקת את חוויית הלקוח ומסייעת לקמעונאים ולחברות שונות לנהל קשר עם הקונה בנקודת המכירה הפיזית לאורך כל תהליך הקנייה. הפלטפורמה של החברה מאפשרת לייעל את התפעול, לייצר הכנסות חדשות מפרסום דיגיטלי, ולהבין טוב יותר את דפוסי הצריכה.

תגובות
הוסף רשומת תגובה