לרגל ההשקה הרשמית בישראל, מותג האיפור המקצועי NYX Professional Makeup עולה בארץ קמפיין בכיכובה של אשת העסקים והדוגמנית הבינלאומית
לרגל ההשקה הרשמית בישראל, מותג האיפור המקצועי NYX Professional Makeup עולה בארץ קמפיין בכיכובה של אשת העסקים והדוגמנית הבינלאומית
פריס הילטון
הקמפיין שם בקדמת הבמה את עשרת המוצרים האייקונים של המותג ומקדם את המסר המרכזי: IF YOU NYX YOU KNOW
מותג האיפור המקצועי NYX Professional Makeup, אחד ממותגי האיפור המובילים בעולם, נחת לראשונה בישראל וכבר החל להיות משווק תוך היענות מרשימה ברשתות הפארם ובפרפומריות נבחרות, עם מגוון של 300 מוצרי איפור מקצועיים.
לרגל ההשקה בישראל, עולה קמפיין רחב בכיכובה של אשת העסקים והדוגמנית הבינלאומית , פריס הילטון לצד הזמרת-ראפרית והיוצרת סוויטי, תחת המסר: KNOW IF YOU NYX YOU.
הקמפיין החדש כולל פרסום דיגיטלי, שילוט דיגיטלי, פרסום בסושיאל ובנקודות מכירה, והוא כולל סרטונים משעשעים וצבעוניים שמדגישים את עשרת מוצרי ה"בסט סלרס" של המותג ושמים אותם בקדמת הבמה.
הקמפיין חושף בישראל את עשרת המוצרים האייקונים והפופולאריים ביותר של המותג, ביניהם: שמן שפתיים FAT OIL – המעניק לחות עד 12 שעות (12 גוונים), סומק BUTTERMELT - המתמזג כמו פודרה (4 גוונים), אייליינר EPIK INK - אייליינר טוש עמיד במים עם מברשת דקה וגמישה המאפשרת מריחה מדויקת,THE BROW GLUE - ג'ל לעיצוב וסידור הגבות, עמיד לאורך זמן ואינו משאיר סימנים לבנים (3 גוונים), משפחת THE FACE GLUE - פריימר מעניק עמידות לאיפור עד 24 שעות וספריי מקבע איפור עד 24 שעות.
הקמפיין בישראל עולה במקביל לקמפיין העולמי כשהוא מדגיש את החיבור לתרבות הפופ והבידור עם הבחירה בפריס הילטון וסוויטי. שתיהן מוכיחות את מה שהמעריצים כבר יודעים: "למה לבחור, כשאפשר לקבל את הכול? אם אתם ניקס, אתם יודעים."
פריס הילטון, על הקמפיין: "תמיד אהבתי כל מה שקשור ליופי ומאמינה שאיפור איכותי צריך להיות נגיש לכולם. המוצרים המדהימים ביותר לא תמיד יקרים, ואני יכולה לומר בביטחון ש-NYX Professional Makeup מציע איפור איכותי במחירים הטובים ביותר, אני אוהבת את זה!"
מותג האיפור האמריקאי NYX Professional Makeup, שנוסד בלוס אנג'לס נחשב כיום לאחד המותגים הצומחים והאהובים בעולם, ומביא איתו מסר ברור: איפור איכותי, נועז ונגיש – לכולם! המותג נוסד במטרה להנגיש איפור מקצועי לקהל הרחב והפך במהרה לשם דבר
בתעשיית הביוטי הגלובלית. בשנת 2014 נרכש המותג על ידי קבוצת לוריאל ומאז התרחב לעשרות מדינות ברחבי העולם, עם נוכחות בולטת בארה"ב, אירופה ואסיה.
ייחודו של המותג NYX Professional Makeup טמון ביכולתו להנגיש את עולם האיפור המקצועי לכל, תוך חיבור מרענן לטרנדים החמים ביותר. המותג מציע שילוב של מקצועיות ללא פשרות וטרנדיות, בזכות חיבורו הייחודי לתרבות הפופ והבידור: שילוב בין מוצרים איכותיים, צבעוניות נועזת וגישה מכילה המאפשרת לכל אחד ואחת להתאפר בדרכו הייחודית. המותג מחובר לקהילת המאפרים, כוכבי הרשת והמשפיענים המובילים בעולם ופועל מתוך חזון של ביטוי עצמי ללא גבולות. המותג דוגל ב-100% אותנטיות בייצוג ואינו מרטש תמונות של דוגמניות וידגיש בישראל את המסר שאיפור הוא כלי לביטוי עצמי, יצירתי וללא גבולות.
עולם הבידור היה מאז ומתמיד מרכזי באסטרטגיית השיווק של NYX Professional Makeup לאורך השנים. המותג האהוב על דור ה-Z צבר מוניטין בזכות שיתופי הפעולה שלו עם תרבות הפופ, ושינה את הדרך שבה מותגי יופי מופיעים בשטח. מיהותו מותג היופי הראשון ששיתף פעולה במוצר עם נטפליקס, דרך השקת פרסומת בסופרבול ועד הפיכתו למותג היופי הראשון שהוציא אלבום מוזיקלי בטיקטוק, NYX Professional Makeup ממשיכה לחדש ולהתפתח בתרבות הפופ.
המותג NYX Professional Makeup יציע את כל קולקציות האיפור בחנויות נבחרות ברשתות הפארם ובפרפומריות נבחרות ברחבי הארץ
תגובות
הוסף רשומת תגובה