חידות סייבר, בינה מלאכותית, ניסויים מדעיים עם קקאו יעזרו לפתור את תעלומת השוקולד של טכנודע חדרה בסוכות


חידות סייבר, בינה מלאכותית, ניסויים מדעיים עם קקאו יעזרו לפתור את תעלומת השוקולד של טכנודע חדרה בסוכות




טכנודע חדרה, המוזיאון הישראלי לרפואה, חלל ומדע, מזמין את כל ילדי ישראל ליהנות מפעילות חול המועד סוכות עם פעילות של האקדמיה לבלשים מתחילים שנעזרים בבינה מלאכותית, סייבר, ניסויים מדעיים כדי לפתור את תעלומת השוקולד העולמית.

מלאי הקקאו העולמי הולך ומצטמצם בעקבות משבר האקלים, המדענים שלנו נסעו עד אקוודור ומצאו חלופה הולמת. לצערנו, גורמים מתחרים פרצו לביתם וגנבו את כל המידע החשוב. בעזרת משימות הילדים יעזרו להציל את העולם ממשבר השוקולד העולמי. בעזרת פעילות סייבר מיוחדת של בלשים מתחילים בשילוב AI , כעת ילדי ישראל יהפכו לבלשים, ויעזרו לאתר את המידע האבוד, לתפוס את החשודים ולהציל את העולם ממשבר השוקולד העולמי.

לצורך פענוח הפשע יעמדו לרשות כל החוקרים הצעירים סדנאות פעילות שבהן יצטרכו לפתור חידות ולערוך ניסויים, מה שיקרב אותם אט אט לפתרון התעלומה. כל המבקרים יעמדו מול אתגר הסייבר - אתגר שיוצג לבלשים הצעירים, שיעזור לנו להתחקות אחר ההאקר שפרץ לביתם של המדענים וביחד ינסו לשחזר את המידע האבוד.

עוד במסגרת הפעילות תתקיים סדנא לבלשים הצעירים יותר, לגיל הרך, בסדנא זו נכיר את מרכיבי השוקולד, ננסה להבין האם הוא בריא או לא? ומה הם התחליפים הקיימים כיום בתעשיית המזון.



במהלך חול המועד סוכות 20-22/10 ימים ראשון עד שלישי, בין השעות 09:00- 16:00

מחיר (ילד/מבוגר) החל מגיל 6 ומעלה

ילד 70 ₪ , מבוגר 40 ₪

לרכישת כרטיסים באתר http://technoda.org.il

טכנודע, רח' הרב ניסים 2, גבעת אולגה , חדרה. טל' 04-6333505

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שלוש תערוכות חדשות יפתחו בגלריית האמנים ברמת אביב

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה - AFTER

סדרת הקרקרים THIN Fitness שכבשה את הקטגוריה יוצאת במהדורה טעימה במיוחד: