חברת "אחוה" תשווק לרגל ראש השנה עוגה בטעם דבש וממרח טחינה עם סילאן


חוגגים ראש השנה עם מוצרי "אחוה"

חברת "אחוה" תשווק לרגל ראש השנה עוגה בטעם דבש וממרח טחינה עם סילאן


מי שמכיר אותי יודע שאנחנו לא חסידים של עוגות מדף שניתן לרכוש בסופר אולם אם אנחנו "חוטאים" ומעוניינים לרכוש אחת שכזו אין כלל ספק כי זוהי תהיה עוגת הדבש של "אחוה" בלבד!!! העוגות של "אחווה" הינן בטעם עשיר ובמרקם של עוגה בחושה ביתית וגם השנה תימכר במחיר ללא תחרות המתאים לכל כיס-  במחיר של כ- 5-7 שקלים בלבד! אם תשאלו את נסיך הבית הוא מצידו יגיד לכם שהוא באופן אישי מעדיף תמיד לזלול אותה.



עוד להיט שמככב אצלנו כבר מספר שנים ואני פשוט "מכורה" לו הינו  ממרח טחינה עם סילאן, שהינו חלק מסדרת הממרחים המתוקים של אחוה מבוססי טחינה גולמית. כאן ניתן להנות ממרח בריא עשוי מטחינה משומשום מלא, סילאן, אינו מכיל שומן טרנס, ללא כולסטרול, עשיר בסידן, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל ובעיקר במוצר סופר טעים. סדרת ממרחי הטחינה המתוקים של אחוה כוללת גם ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר וממרח חלוה. הממרחים בכשרות מהדרין, אינם מכילים חומרים מהחי ומתאימים לטבעונים. כל הממרחים מכילים לפחות 44% טחינה גולמית (חלקם 65% ומשומשום מלא) והם בעלי ערכים תזונתיים גבוהים ביחס לממרחי שוקולד.




לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה", כמדי שנה מציעה אחוה עוגה בטעם דבש איכותית וטעימה במחיר מנצח, וגם השנה, על רקע המלחמה, היא צפויה להימכר במחיר של בין חמישה לשבעה שקלים בלבד.

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן (המחיר הסופי נקבע על ידי רשתות המזון): כ- 5-7 ₪ לעוגה בטעם דבש (400 גרם); כ- 8.90 – 12.90 ₪ לממרח שומשום עם סילאן (400 גרם).

להשיג ברשתות השיווק, החנויות והמרכולים ברחבי הארץ.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שלוש תערוכות חדשות יפתחו בגלריית האמנים ברמת אביב

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה - AFTER

סדרת הקרקרים THIN Fitness שכבשה את הקטגוריה יוצאת במהדורה טעימה במיוחד: