מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי ג'ונסונס בייבי משיק את ג'ונסונס שמפו 'לפני השינה' לשיפור שגרת השינה אצל ילדים


זמן לישון

מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי ג'ונסונס בייבי משיק את ג'ונסונס שמפו 'לפני השינה'
 לשיפור שגרת השינה אצל ילדים



אני זוכרת את אותם רגעי אושר קטנים בהם חיכינו בכל ערב לאמבטיה עם נסיכי הבית. בכל יום מחדש היה לנו טקס שלם סביב האמבטיה, מעולם לא ויתרנו עליו, גם שהיינו עייפים, מותשים, חולים או סתם חסרי סבלנות. כהורים כולנו מכירים את האתגר המרכזי בנושא השינה ועל כן לאחר שקראנו אין ספור מחקרים הבנו כי האמבט היומי בהחלט תורם לשינה טובה יותר. בדיוק בעקבות סיבה זו פיתח מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי ג'ונסונס בייבי את ג'ונסונס שמפו 'לפני השינה' המהווה פתרון יעיל לאתגר.

ג'ונסונס שמפו 'לפני השינה' מצטרף למוצר נוסף מאותה הסדרה – 'תרחיץ לפני השינה'.
הוא מנקה בעדינות ומותיר את שיער הפעוט רך ומבריק ועם תחושה בריאה. מכיל תערובת ניחוחות NaturalCalm™ שמשרה אווירה מרגיעה, בעל קצף עשיר ונשטף בקלות. הוא היפואלרגני* ונבדק דרמטולוגית. ללא פרבנים, צבע, סולפטים ופתאלטים.

כעת בעת היותנו סבא וסבתא אנו מעבירים את אותו הטקס וההמלצות לבתנו, אז קבלו את הטיפים המעולים על פי ג'ונסונס בייבי המדברת על שגרת הכנה לשינה וכוללת את שיטת שלושת השלבים המסייעים לתינוק להירדם מהר יותר ולישון לפרק זמן ארוך יותר:

שלב 1: אמבטיה חמימה - מלבד הפעלת חוש הריח של התינוק, זמן האמבטיה מעודד גם מגע יום-יומי שיכול לתרום להתפתחות הגופנית, הקוגניטיבית, הרגשית והחברתית של התינוק.

שלב 2: עיסוי - מחקרים מראים שעיסוי ומגע יום-יומי משפרים את איכות וזמן השינה כשהם משולבים בשגרת ההכנה לשינה.

שלב 3: זמן שקט - הקשר הקרוב שלכם עם התינוק עוזר לו לנשום ברוגע ולשקוע בשינה. לכן חיבוקים אחרי האמבטיה הם לא רק כיפים במיוחד אלא גם מועילים.


מחיר מומלץ לצרכן: 21.9 שקלים ל-500 מ"ל.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

אודות JOHNSON’S®
במשך למעלה מ-130 שנים, המותג ג'ונסונס בייבי הינו מומחה מהימן בתחום טיפוח עור התינוקות. כל מוצרי ג'ונסונס נקיים מצבעים, פרבנים ופתלטים, ומיוצרים מפורמולות העדינות ביותר ועם זאת יעילות, אשר מיועדות לטיפול בעור ובשיער של תינוקות מגיל לידה ולכל המשפחה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שלוש תערוכות חדשות יפתחו בגלריית האמנים ברמת אביב

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה - AFTER

סדרת הקרקרים THIN Fitness שכבשה את הקטגוריה יוצאת במהדורה טעימה במיוחד: