'רשת מלונות פתאל' נבחרה לאחת מ-100 החברות הטובות לעבוד בהן בישראל לשנת 2024



'רשת מלונות פתאל' נבחרה לאחת מ-100 החברות הטובות לעבוד בהן בישראל לשנת 2024

הרשת המלונאית היחידה ברשימה

במדרג נוסף שערכה חברת BDI

רשת מלונות פתאל דורגה במקום הראשון מתוך ענף המלונאות בישראל




רשת פתאל, רשת המלונות הגדולה בישראל, נבחרה להיכלל ברשימת 100 החברות הטובות ביותר לעבוד בהן לשנת 2024, של חברת BDI. הדירוג, המתפרסם אחת לשנה, מבוסס על מתודולוגיה חדשנית וייחודית הבוחנת מגוון פרמטרים המורכבים ממדדים כמותיים ואיכותיים, להערכת "מובילות עסקית" של מצוינות ו"מובילות עסקית" במשק הישראלי - לפיהם נמדדת הצלחת החברה.

הקריטריונים כוללים היקף פעילות, רווחיות, שיעורי צמיחה, דירוג סיכון, תרומה לקהילה וכן איכות הניהול וסביבת העבודה. פרמטרים אלו משקפים הסתכלות רחבה על החברות במשק הישראלי היוצרים חברה מצליחה ומובילה.

רשת מלונות פתאל היא הרשת המלונאית היחידה שנכנסה לרשימת 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן, מתוך מאות חברות שהשתתפו בסקר והיא עומדת בשורה אחת עם החברות הגדולות והמובילות במשק הישראלי.

כמו כן, רשת מלונות פתאל דורגה במקום הראשון מתוך ענף המלונאות, בדירוג Bdi Code – מדרג נוסף ומרכזי בתוך הסקר, של החברות המובילות במשק הכולל את כל תחומי התעשייה, מסחר ושירותים- הישג המעיד על מחויבות החברה להשקעה מתמשכת בטיפוח ההון האנושי, דבר הבא לידי ביטוי בסביבה תומכת ומעודדת שבה כל אחד ואחת מעובדיה יכולים למצות את מלוא הפוטנציאל האישי שלהם.

כמו כן,

רשת מלונות פתאל דורגה בעשירייה הפותחת בדירוג של 100 החברות שנותנות שירות ובמקום 45 מבין 500 החברות המובילות בישראל

אביה מגן, מנכ״לית רשת מלונות פתאל ישראל: "רשת מלונות פתאל גאה להיכלל ברשימת 'החברות הטובות ביותר לעבוד בהן'. מדובר במחמאה גדולה שמחזקת את התפיסה הרווחת בחברה מיום הקמתה, לפיה, אנשינו הם עיקר עוצמתנו וזוהי חובותינו להמשיך ולהשקיע בטיפוח ההון האנושי שלנו!.

אנו גאים באנשינו שמובילים את החברה קדימה ומודים להם על המסירות, היצירתיות והמומחיות שהם מביאים עמם לעבודה מדי יום. הישג זה מציב את רשת מלונות פתאל בחזית החברות המובילות בישראל ומדגיש את מחויבותה המתמשכת ליצירת סביבת עבודה חיובית ובטוחה עבור עובדיה.

אני גאה להיות חלק מצוות כה מיוחד ומודה על העשייה המרובה, יחד נמשיך לבנות חברה מצליחה ומאושרת."

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שלוש תערוכות חדשות יפתחו בגלריית האמנים ברמת אביב

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה - AFTER

סדרת הקרקרים THIN Fitness שכבשה את הקטגוריה יוצאת במהדורה טעימה במיוחד: