רשת SACARA משיקה קולקציית מברשות איפור מקצועיות איכותיות במחירים נגישים לכל כיס!



לחובבות האיפור: BRUSH IT UP


רשת SACARA משיקה קולקציית מברשות איפור מקצועיות

איכותיות במחירים נגישים לכל כיס!

המברשות בעלות סיבים רכים ונעימים על הפנים הניתנים לחפיפה וניקוי





לחובבות האיפור שיודעות להעריך מה היא מברשת איפור מקצועית ואיכותית, ואת השפעתה על מלאכת האיפור והתוצאה, רשת SACARA משיקה קולקציית מברשות איפור מקצועיות, איכותיות, במחירים נגישים לכל כיס, מבלי להוציא מאות שקלים למברשת איפור אחת, וגם להנות מצריכה שקולה וחכמה.

המברשות נוחות לאחיזה, בעלות סיבים רכים ונעימים על הפנים וניתנים לחפיפה וניקוי. הקולקציה החדשה כוללת 3 מברשות שונות המיועדות לתוצאה מדויקת למריחת מייק אפ, להצללות, לצלליות, לגבות ולריסים. מבחר המברשות מגוון כדי להבטיח תוצאה מושלמת, מדויקת, בדומה למאפרת מקצועית:

מברשת איפור s&g אנה זק - המיועדת להארות ולפיסול הפנים, בעלת ראש קצר ושטוח המאפשרת להגיע לכל אזור. הסיבים הצפופים והקצרים מאפשרים לך מריחה מבוקרת ומהירה במגוון רחב של מוצרים ומרקמים כגון: שימר נוזלי, טינט או מוצרי איפור אחרים יבשים.

מחיר לצרכן: 29.90 ₪.

מברשת מייק אפ זוויתית - המשמשת להנחת מייק אפ נוזלי או קרמי. סיבי המברשת רכים דחוסים ונעימים למגע על העור, ובכך מאפשרים שימוש קל ליצירת כיסוי מלא המבנה החד של סיבי המברשת מאפשרים

למרוח את המייק אפ בצורה אחידה וקלה ו"לפסל" את מבנה הפנים בקלות.

מחיר לצרכן: 29.90 ₪.

מברשת טשטוש TECH large - מברשת סיבים מפוצלים, קצרים ודחוסים, להנחת סומק והצללת הלחיים. מבנה המברשת מספק מראה רק ואוורירי, סיבי המברשת מעוגלים להנחה חלקה קלה ומעודנת של פודרות, סמקים וקרמים. המברשת צפופה ורכה למגע על עור הפנים, מטשטשת וממזגת את הצבעים בקלות על העור.

המחיר לצרכן: 19.90 ₪.

ניתן להשיג בסניפי רשת SACARA בכל הארץ ובאתר SACARA.CO.IL

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שלוש תערוכות חדשות יפתחו בגלריית האמנים ברמת אביב

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה - AFTER

סדרת הקרקרים THIN Fitness שכבשה את הקטגוריה יוצאת במהדורה טעימה במיוחד: