פרויקט "שלום כיתה א" של עמותת שניר יוצא לדרך:


פרויקט "שלום כיתה א" של עמותת שניר יוצא לדרך:

לקראת חזרה לבית הספר עמותת שניר מעניקה מאות ילקוטים ומוצרי חזרה לבית הספר

לילדי כיתה א' ממשפחות מעוטות יכולת




עמותת שניר, שנוסדה על ידי איש העסקים ניר שמול, החלה השבוע בפרויקט 'שלום כיתה א' לקראת החזרה לבית הספר. במסגרת הפרויקט יחולקו מאות ילקוטים חדשים ומוצרי חזרה לבית הספר לילדי כיתה א' ממשפחות מעוטות יכולת.

העמותה תחלק ילקוטים המותאמים לילדים העולים לכיתה א' ובכל ילקוט ציוד לימודי איכותי שנבחר בקפידה כדי להבטיח שלכל ילד יש את המוצרים הנדרשים לתחילת שנת הלימודים. את הילקוטים עם המוצרים יחלקו עשרות מתנדבים של עמותת שניר ברחבי הארץ.

שירלי קרני, מנכ"לית עמותת שניר מסרה: "הפרויקט נולד מתוך ההבנה ששלב המעבר לכיתה א' הוא משמעותי ומרגש בחיי הילדים והוריהם. אנו מאמינים כי כל ילד ראוי להתחיל את דרכו בלימודים עם ילקוט וציוד מתאים שיגרום לו להרגיש בטוח ומוכן. עבור משפחות שהילקוטים מיועדים להן, מדובר בעזרה קריטית אשר מקלה על הנטל הכלכלי בתקופה זו של השנה".

ד"ר יהודית רובינשטיין, סגנית יו"ר העמותה ומנהלת מערך הסיוע: "באמצעות פרויקט מבורך זה, ילדי כיתה א' לא ירגישו בחוסר ולא ירגישו שונים מילדים אחרים. חלוקת התיקים תהיה אישית לכל משפחה המוכרת לנו בעמותה ותתבצע בכל רחבי הארץ, בעזרת מתנדבי העמותה. כך כל ילד יוכל לקבל את הילקוט ואת הציוד ללא עיכובים".

ניר שמול – מייסד ויו"ר עמותת שניר : "אנו מאמינים שכל אדם ראוי להזדמנות לחיות חיים טובים יותר, וההשקעה בחינוך הילדים היא אבן יסוד במימוש הזדמנות זו. הסולידריות החברתית היא המפתח לכך". שמול הוסיף כי: "בימים אלה אנו נערכים לחלוקת 1000 סלי מזון לקראת חגי תשרי , ואנו קוראים לציבור הרחב לסייע לנו ברכישת סלי מזון למשפחות (עלות סל למשפחה 200 ₪), כדי לא להשאיר אף משפחה רעבה בחג".

עמותת שניר נוסדה בשנת 2010 על ידי איש העסקים ניר שמול. העמותה (ללא מטרות רווח) פועלת לקידום שוויון הזדמנויות. מיסדי העמותה, הם ברובם אנשי עסקים ונדל"ן החולקים גורם מניע משותף והוא: תרומה ועשיה חברתית, לצד פעילות עסקית. לתרומות: עמותת שניר | https://www.snir-il.org/donation

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שלוש תערוכות חדשות יפתחו בגלריית האמנים ברמת אביב

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה - AFTER

סדרת הקרקרים THIN Fitness שכבשה את הקטגוריה יוצאת במהדורה טעימה במיוחד: