ערב אישי עם המדליסטית האולימפית - ירדן גרב'י נושא ההרצאה: "ללא פשרות"



ערב אישי עם המדליסטית האולימפית - ירדן גרב'י

נושא ההרצאה: "ללא פשרות"




"ערב אישי" עם המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי , שהשתתפה לאחרונה בתוכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים", יערך ביום רביעי ה 28.08.24 בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה.

ג'רבי, זוכת מדליית הארד באולימפיאדת ריו 2016, פרשנית בתוכנית "נינג'ה ישראל", תגיע לערב אישי עם הרצאה מרתקת: "ללא פשרות", בה היא חולקת את התובנות שפיתחה עם השנים בהתמודדיות עם תחרות ויריבות, לחצים, כשלונות והצלחות ואיתור החולשות והחוזקות האישיות לצד היכולות הטכניות והמנטליות.

התמודדותה עם הנושא המגדרי בספורט בו נדרש כוח פיזי לצד תחכום ואסטרטגיה והכלים אותם פיתחה לצורך התמודדות זו מאפשרת למשתתפים לזהות בתוכם יכולות ורעיונות בדרכם להגשמת חלום ולפריצת תקרת הזכוכית.

לאחר ההרצאה יוקרן הסרט "ג'ויקה" מבוסס על סיפור אמיתי , העלילה עוסקת בג'וי וומק, בלרינה בת 15, שעוזבת את ביתה שבטקסס למען מגורים במוסקובה להגשים את חלומה ולעשות היסטוריה לאמריקאית הראשונה שמתקבלת ללימודים באקדמיה לבלט של בולשוי. שם היא פוגשת מאמנת קשוחה עם דרישות פיזיות ונפשיות יוצאות דופן, גו'י נאלצת לאבד מהמשקל שלה, להתאמן במשך רוב שעות היום ולהתחתן עם גבר רוסי במטרה להשיג ויזה למגורים ברוסיה. המחירים הנדרשים האלו גובים ממנה גם נתק ממשפחתה, שזועמת ומודאגת מנישואיה וההתמסרות האובססיבית שלה להגשמת חלומה. כאשר היא מסיימת את הלימודים חלום ילדותה הופך לסיוט והיא ננטשת על ידי בעלה והאקדמיה. גו'י יוצאת למאבק חוצה עולמות להחזיר לעצמה את חרותה וזהותה...



עלות כניסת יחיד לערב אישי: 50 ₪ דרך אפליקציית מיי עופר במקום 60 ש"ח

העלות כוללת: הרצאה + סרט +כיבוד: קפה ומאפה.



בלו"ז: 19:00 התכנסות במתחם הוט סינימה בעופר הקניון הגדול

19:30-20:15הרצאתה של ירדן ג'רבי

20:30– הקרנת סרט "ג'ויקה "

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שלוש תערוכות חדשות יפתחו בגלריית האמנים ברמת אביב

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה - AFTER

סדרת הקרקרים THIN Fitness שכבשה את הקטגוריה יוצאת במהדורה טעימה במיוחד: