כוכב "אחת שיודעת" התחתן עם הדוגמנית

והשחקנית אמי ג'קסון


שמלת הכלה עוצבה ע"י המעצבת האיטלקיה

מבית האופנה ALBERTA FERRETTI





לידיעת הקוראות המאוכזבות כוכב הסדרה "אחת שיודעת" אד ווסטוויק, הבריטי, התחתן בגיל 37, עם השחקנית והדוגמנית הבריטית איימי ג'קסון ועם תוספת של ילד מתוק. השניים מאורסים מינואר האחרון, והשבוע הגיע היום הגדול לחתונה המיוחלת בחופי אמאלפי הקסומים בדרום איטליה שם נשבעו אמונים מול 200 אורחי VIP מרחבי העולם.

החתונה המדוברת עוצבה בקונספט רומנטי ויוקרתי, במבצר רוקה לחופי איטליה. הכלה, אחת הנשים היפות בעולם, בחרה ללבוש שמלת ערב מבית האופנה האיטלקי ALBERTA FERRETTI .

הכלה אמי ג'קסון אמרה לכתבי האופנה שסיקרו את האירוע בכל רחבי העולם: ״השמלה שיצרה עבורי המעצבת אלברטה פראטי גרמה לי להרגיש כמו הגרסא הטובה ביותר של עצמי, בכיתי כשראיתי את ההינומה שנרקמה ביד אמנות מוקפדת של המעצבת והקפדה על הפרטים הקטנים, שמלה שחלמה כל חייה שילוב של קלאסיקה עם אופנה ותחכום".

השמלה שנבחרה לחופה עשויה בגזרת סטרפלס בעיצוב קלאסי בשילוב נגיעות מודרניות של מדרגות בד עבות, קווים נקיים וקפלים על בית החזה שהובילו לכדי תמצית יוקרה ואלגנטיות על מראה כלה מסורתית עם נגיעה עכשווית לבקשתה. ההינומה הייתה לא פחות היסטרית, והאמת? די עשתה את כל העבודה - שובל ארוך, חצי שקוף ופשוט, הכלל מכפלת מלאת דיטלס תחרה משלימים.

אם גם אתם בישראל רוצים לרכוש ולבחון את הפריטים של המעצבת האיטלקיה ALBERTA FERRETTI אתם יכולים להגיע לבוטיק מימוזה, בקומה השנייה של קניון עופר רמת אביב, ולהתחדש בקולקציה החדשה שנחתה השבוע בארץ לרכוש את פריטי הסתיו החדשים ביותר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שלוש תערוכות חדשות יפתחו בגלריית האמנים ברמת אביב

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה - AFTER

סדרת הקרקרים THIN Fitness שכבשה את הקטגוריה יוצאת במהדורה טעימה במיוחד: