קיץ מרענן עם "פרימור"


קיץ מרענן עם "פרימור"

פרימור" משיקה לרגל הקיץ:

מיץ מנדרינה ומיץ פירות ונגיעת גזר





קיץ, חם שם בחוץ וכל מה שמתחשק לנו במהלך היום והלילה זה ללגום משקה צונן, מרענן ומפנק. כשהגיע המשלוח עם המיצים הנפלאים של פרימור לא היו שמחים מילדי אשר מכורים באופן קבוע לאותם מיצים נפלאים. 

פרימור יצרנית המיצים הטבעיים מרחיבה את מגוון המיצים ומשיקה טעמי קיץ טעימים ומפתיעים: מיץ מנדרינה ומיקס פירות "מולטיפרוט", המבוסס על שילוב טעים של מגוון פירות טרופיים וגזר. המיצים החדשים מורכבים ממגוון פירות רחב וטעים ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר או צבעי מאכל וישווקו בבקבוק משפחתי של 1 ליטר. את המיצים, בעיצובו של רוני ברוקס, ניתן יהיה להשיג במדפי המיצים במקררים כחלק מנבחרת המיצים הטבעיים של פרימור.






הטעמים החדשים נפלאים גם לשתייה בארוחת הבוקר או שמא ארוחת הערב לכל המשפחה כפי שקרה אמש, וכן לערבוב עם קוקטיילים ושייקים. הם מצטרפים למגוון המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור" הכולל מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי, המיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים, מיץ רימונים 100% סחוט טבעי, מיץ תפוחים טבעי, משקה לימונים ונענע, מיץ תפוגזר ועוד.

לדברי שי שלו, מנהל מותג "פרימור", "כמובילי קטגוריית המיצים הסחוטים והמצוננים החלטנו לגוון עם מוצרים חדשים, המתכתבים עם המגמות החדשות בעולם המיצים ודוכני הסחיטה, ולהביא לצרכן מיצים עם טעמים נוספים כדי לספק חוויית טעם מיוחדת ומגוונת".

מחיר לצרכן (נקבע על ידי המשווקים): כ- 14.60 - 17.70 ₪ לבקבוק 1 ליטר.

כשרות חוג חתם סופר פ"ת והרבנות נחל שורק.

להשיג ברשתות המזון, חנויות הנוחות והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שלוש תערוכות חדשות יפתחו בגלריית האמנים ברמת אביב

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה - AFTER

סדרת הקרקרים THIN Fitness שכבשה את הקטגוריה יוצאת במהדורה טעימה במיוחד: