כוכב הכדורגל הארי קיין חלוץ בנבחרת אנגליה נבחר כפרזנטור מותג הספורט והלייף סטייל SKECHERS



“OWN IT, OWN WHO YOU ARE AND OWN WHAT YOU WANT TO ACHIEVE".


כוכב הכדורגל הארי קיין חלוץ בנבחרת אנגליה

נבחר כפרזנטור מותג הספורט והלייף סטייל SKECHERS

ומשיק את דגמי הנעלים המקצועיות בטורניר היורו הבינלאומי


אמש ( ה- 25.6) העפילה נבחרת אנגליה לשלב שמינית הגמר ביורו




מותג הספורט והלייף סטייל SKECHERS בחר באחד הספורטאים המוכרים ביותר בעולם: חלוץ נבחרת אנגליה המוביל הארי קיין, כפרזנטור, וזאת לרגל כניסת המותג לתחום הכדורגל והשקת קולקציית נעלי כדורגל מקצועית, לראשונה.

כוכב העל העולמי והחלוץ הארי קיין, אחד הספורטאים המוכרים ביותר בעולם, מלך שערי נבחרת אנגליה וטוטנהאם הוטספר בכל הזמנים חתם על שותפות ארוכת טווח עם סקצ'רס שתימשך גם מעבר למגרש הכדורגל. קיין יהיה בחזית השקת נעלי הכדורגל הראשונות של המותג בבריטניה ובאירופה, ויופיע בקמפיין שיווק רב פלטפורמות כשגריר המותג.

הארי קיין מסר: " זו בהחלט תקופת מרגשת בקריירה שלי ואני נרגש משיתוף הפעולה שלי עם סקצ'רס. מאז שפגשתי את צוות העיצוב וראיתי את הנעליים לראשונה, הרגשתי בטוח שסקצ'רס עלו על משהו מיוחד. אני נועל את הנעליים כבר חודשים, כובש בהן שערים. הן שונות מכל דבר שחוויתי לפני כן. תהיה עצמך, תהיה מי שאתה רוצה להיות. תשיג את מה שאתה רוצה להשיג. וזו התחושה שלי לאורך כל הקריירה שלי. אלו המסרים המרכזיים שאני חושב שהשותפות שלי עם סקצ'רס מעבירה לאנשים בכל רחבי העולם. לא הייתי תומך במותג או בציוד אם לא הייתי מאמין בו ב-100%. זה הדבר האמיתי."

"עבדנו על פיתוח נעלי כדורגל של סקצ'רס במשך זמן מה וכשהשלמנו את העיצוב, גייסנו שחקנים לבחון אותן ולהציע משוב, כולל אחד מהטובים ביותר במגרש, הגדול הארי קיין," הוסיף מייקל גרינברג, נשיא סקצ'רס. "הארי זכה לתשומת לב עולמית במהלך השבועות האחרונים, והנחישות, המיומנות והמנהיגות שלו מתאימות באופן מושלם לתוכניות שלנו בתחום הספורט. הוא כבר מרגיש כמו חלק ממשפחת סקצ'רס. זו רק ההתחלה, ונעליים חדשניות נוספות של סקצ'רס בכדורגל, הכוללות את טכנולוגיות הנוחות והביצועים המיוחדות שלנו, בדרך."

סקצ'רס כדורגל נכנסו למשחק עם תחילת עונת 2023-2024 עם השקת ה-SKX_01 שנעל הארי קיין. זו תמצית הנעליים המודרניות לכדורגל, שעוצבו בהתבסס על התובנות של שחקנים מקצועיים הרוצים שליטה מדויקת בכדור. הנעל המיוחדת כוללת צורה מותאמת אישית שנבנתה בקפידה למקסם את ההתאמה והנוחות, כדי להבטיח שכל שחקן יחווה התאמה מושלמת לשיפור השליטה והמגע בכדור במגרש.

נעלי הכדורגל המקצועיות של SKECHERS קלות משקל ומעוצבות לשחקנים ששואפים למגע של 360 מעלות ושליטה בכדור. הנעליים מצוידות בטכנולוגיות חדשניות ומעניקות נוחות מרבית בזמן המשחק, תגובתיות גבוהה בזכות חלק עליון מהונדס ופלטה עם פחמן ליציבות והחזרת אנרגיה למהלך הבא.

הארי קיין נחשב לאחד החלוצים הטובים בעולם, והוא קפטן נבחרת אנגליה, שהעפילה אמש ( ה- 25.6) לשלב שמינית הגמר ביורו, בה הוא מחזיק בשיא כל הזמנים בכיבושים בליגת הפרמייר ליג האנגלית, במיוחד במהלך תקופתו בטוטנהאם הוטספר, הוא מדורג במקום השני ברשימת הכובשים בכל הזמנים עם 213 שערים. קיין נבחר פעמיים לשחקן השנה באנגליה וזכה בנעל הזהב של הפרמייר ליג שלוש פעמים וכן בנעל הזהב של גביע העולם של פיפ"א ב-2018.

החודש הוא מוביל את אנגליה לטורניר הרביעי ברציפות כקפטן וכבר התחיל את הטורניר באופן היסטורי וקבע שלושה שיאים: פעם רביעית כקפטן נבחרת אנגליה בטורניר גדול - הכי הרבה מכל שחקן אחר. שיחק יותר משחקים באליפות אירופה מכל שחקן אחר בתולדות נבחרת אנגליה. שיחק יותר משחקים בטורנירים גדולים (יורו או מונדיאל) מכל שחקן אנגלי אחר עם 24 הופעות (עד כה) בשלושת האריות. הארי הבקיע את השער הראשון שלו בטורניר היורו השנה כאשר אנגליה מול דנמרק הסתיים בתיקו 1-1. עם השער הזה הוא הפך לשחקן האנגלי השני אי פעם שמבקיע בארבעה טורנירים גדולים רצופים.

סקצ'רס כדורגל מושקים באתר www.skechers.de/football וכן בחנויות סקצ'רס נבחרות ובקמעונאים מיוחדים בתחום ברחבי העולם.

קולקציית נעלי הכדורגל של SKECHERS תנחת בישראל בשלבים כאשר בשלב ראשון יגיעו במהלך הקיץ נעלי הקט רגל המקצועיות לילדים.

, SKECHERS "The Comfort Technology Company™"חברה ברשימת Fortune 500® מעצבת, מפתחת ומשווקת מגוון רחב של נעליים, בגדים ואביזרים לגברים, נשים וילדים.

עם דגש על איכות בלתי מתפשרת במחירים נגישים, נוחות, טכנולוגיה מתקדמת ואופנתיות. המותג סקצ'רס ידוע בשיתופי הפעולה עם אמנים בינלאומיים מתחומים מגוונים כמו זמרים, אמני גרפיטי, שחקנים, מעצבי אופנה ועוד העולים בקנה אחד עם ערכי המותג .

הקולקציות נמכרות ביותר מ-180 מדינות הקולקציות נמכרות דרך משווקים ובאופן ישיר לצרכנים דרך חנויות דיגיטליות ויותר מ-4,700 חנויות קמעונאיות בבעלות החברה ובבעלות צד שלישי.




את הקולקציה בישראל ניתן להשיג ב -24 חנויות הרשת של המותג, באתר skechers.co.il ובחנויות המובחרות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

'אלקע בר'- פודטראק ובר אוכל בעין זיוון משיק תפריט ערב קיצי לימי חמישי

פסטיבל מתוק כדבש!

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא