לרגל השקת הסרט החדש "גנוב על החיים" – המיניונים 

 12 מתחמי פעילות ילדים יפתחו בקניוני עופר



פעילויות היצירה הותאמות לקונספט המיניונים: עיצוב מחברות, עיצוב מעמד לכלי כתיבה, עיצוב מסכות פנים, עיצוב קופת חיסכון – והכל בהשראת הסרט החדש.

 כמו כן יוצבו בחלק מהמתחמים עמדות קעקועים של גנוב על החיים, עמדות איפור  ועמדות צילום מגנטים  .

לרגל הקרנת הלהיט של הקיץ לילדים, הסרט המדובר החדש, "גנוב על החיים", מסדרת סרטי המיניונים, יוצאת רשת קניוני עופר בשיתוף פעולה עם הוט סינמה במסגרת זו יוצבו ב – 12 קניוני עופר ברחבי הארץ מתחמי ענק של "המיניונים" לפעילות יצירה לילדים.   

המתחמים יעוצבו בהשראת הסרט, והם יפתחו לקהל הרחב בחופש הגדול  למשך  4 ימים בלבד, החל מה 1 ליולי עד ה 4 ליולי. המתחמים יכללו פעילויות יצירה שיתחלפו מידי יום והן מותאמות לקונספט של הסרט: עיצוב מחברת בהשראת כוכבי המינניום, עיצוב מעמד לכלי כתיבה, עיצוב מסכות לפנים,  עיצוב קופת חיסכון ועוד. כמו כן יוצבו בחלק מהקניונים עמדות קעקועים של גנוב על החיים, עמדות איפור ועמדות צילום מגנטים. 

"גנוב על החיים" – מיניונים הוא סרט האנימציה המצליח בכל הזמנים! לגרו, לוסי, הבנות והמיניונים מצטרף אח חדש: גרו ג'וניור, שמתעקש להזעיף פנים לאביו שרק רוצה קצת אהבה מבנו התינוק. כאשר אויב ישן/חדש של גרו בורח מהכלא ונשבע לנקום, גרו והמשפחה נשלחים להסתתר בזהות בדויה. בנתיים המיניונים נקראים להציל את המצב כמו שרק הם יודעים. באנגלית בדיבובם של סטיב קארל וקריסטיאן וויג, ובעברית בדיבובם של יניב ביטון וליאת הר לב.  

המתחמים יפתחו ב – 12 קניונים ברחבי הארץ, לקהל הרחב וללא תשלום. שעות הפעילות: החל משעה 16.00 עד השעה 19.00.  

 12 הקניונים שיציבו את מתחמי הפעילות לילדים: עופר הקריון, עופר גרנד קניון חיפה, עופר חדרה, עופר השרון, עופר רמת אביב, עופר מרום, עופר הקניון הגדול פ"ת, עופר סירקין פ"ת,  עופר בילו סנטר, עופר רחובות, עופר אדומים, עופר באר שבע. 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

'אלקע בר'- פודטראק ובר אוכל בעין זיוון משיק תפריט ערב קיצי לימי חמישי

פסטיבל מתוק כדבש!

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא