בית הצבעים של סאם חלבי בדליית אל כרמל- הזמנה לחוויה שמחה בצבעים



בית הצבעים של סאם חלבי בדליית אל כרמל- הזמנה לחוויה שמחה בצבעים

מרכז מבקרים לכל המשפחה, גלריית אומנות, מוזיאון ראשון מסוגו בארץ




החל מה 1/7 ולמשך החופש הגדול, יערכו בבית הצבעים סיורים מודרכים לכל המשפחה וסדנאות יצירה שהם חלום של כל ילד- ציור, כתיבה ויצירה בצבעים מיוחדים ללא גבולות על הקירות, הרהיטים והחפצים הלבנים בגלריה לאמנות של סאם חלבי במרכז הכפר

"בית הצבעים" של סאם חלבי, בכפר הציורי דליית אל כרמל, מרכז מבקרים לכל המשפחה, גלריית אומנות, מוזיאון ראשון מסוגו בארץ מזמין לחוויה מרגשת ושמחה בצבעים.

בהמשך לתערוכותיו המוצלחות בארץ ובחו"ל בשנים האחרונות, בהן יצר מיצגי ענק, הבנויים מציורים פנטסטיים מלאי מרקמי צבע עצומים – "בית הצבעים" מבטא המשך ישיר לאותה עשייה. כל קירותיו של המבנה המרהיב, 600 מ', על ארבעת הקומות שלו, עשרת החדרים ועשרות המיצגים החדשים, נצבעו על ידי סאם חלבי במאות גווני צבע של "נירלט" שהפכו אותו למעין פסל אדריכלי סביבתי, שכמוהו לא נראה עד כה בישראל.

"בית הצבעים" הינו הבית בו סאם גדל וצמח כילד עשירי אחרי תשע אחיות, במשפחה דרוזית מסורתית, הבית בו ניטעה בו לראשונה על ידי אימו, האהבה לאמנות, בו נהג להתבודד ולצייר מבוקר עד לילה, כשהחברה הדרוזית פחות קיבלה אמן דרוזי כמקצוע מכובד. זה הבית בו סאם עבר את השמחות, את הקשיים, את ההתמודדות ואת האובדן והחליט לצבוע את העבר ולשמר את הזיכרון ללא חשיבות לערך נדל"ני או לחומר. הוא מספר את סיפור חייו דרך המייצג המרגש והאופטימי הזה שמאפשר לו להכניס את האומנות שלו לחיים של אנשים, לנשום, לשמח. בחדר הקולנוע בקומת הכניסה, סרט מרגש מאפשר לצופה חיבור לרגש ותובנות ערכיות לחיים. באותה הקומה ממוקם גם בית קפה המעוצב כחלק מהשראת הבית ובו ניתן לרכוש קפה ומאפים אותנטיים מתוקים.

בית הצבעים כולל בתוכו עשרה חדרים של מתחמי תצוגה מרהיבים היוצרים מסלול ביקור בלתי נשכח בין כתליו. בקומת הכניסה ניתן לבקר במטבח וחדר האוכל של המשפחה, מתחם ההתכנסות שלהם שמרכזו השולחן הצבוע. באותה קומה סלון המשפחה, חדר הילדות של סאם וחדר הסטודיו בו יצר את עבודותיו. חדר מיוחד בקומה מוקדש לאימו של סאם חלבי ולמפות התחרה המעוצבות שלה שהיוו השראה ליצירתו של סאם.

ביציאה מהקומה, ניתן לבקר במרפסת המעוצבת המשקיפה על נופיו המרהיבים של הכפר. מבט אל גן הבית, דונם גודלו, מגלה שדה נפלא של צמחים אמנותיים מעוצבים בשלל צבעים שיצר סאם חלבי.

בקומה התחתונה ניתן לבקר בגלריה רחבה הפרושה על כל הסלון המקורי של בית המשפחה ובה מוצגות יצירותיו למכירה. בחזרה אל גג הבית בקומה העליונה מתגלה מראה מרהיב של נוף הנשקף מארבעה צדדי הבית אל נופי הכפר הציורי, בקומת הגג, מייצגים צבעוניים היוצרים תקווה וחלום אופטימי, בשגרת חיינו. "בית הצבעים" של סאם חלבי מחבר בין אמנות לחיים.

הגשמת חלום לכל ילד (מגיל 3)

החל מה 1/7/24 ובמהלך החופש הגדול, ימים א-ה' בין השעות 10-16:00, יוכלו המבקרים בבית הצבעים, בתום הסיור, לקחת חלק במיצג אמנות קהילתי, להגשים חלום של כל ילד מגיל 3 (וסיוט של כל הורה :-) ליצור, לצייר ולכתוב בצבע מיוחד, בצורה חופשית וללא גבולות, על כל הקירות, הרהיטים והחפצים, הלבנים, בגלריה לאמנות של סאם חלבי במרכז הכפר דליית אל כרמל., ללא עלות נוספת.

בית הצבעים פתוח לקהל כל ימות השבוע- ימים א-ה ושבת בין 10-16:00 , יום שישי 10-15:00.

מחיר - 45 ₪ לאדם/ כרטיס משפחתי (עד 3 ילדים)- 110 שח / מחיר מיוחד לחייל בשרות ולאזרח ותיק- 30 ₪ לאדם. המחיר כולל גם את סדנת היצירה בצבע לילדים מגיל 3 בימים א-ה' ובמהלך החופש הגדול.

לרכישת כרטיסים- http://samhalaby.co.il/

סרטון "בית הצבעים" - https://youtu.be/MWyqK_8ack4

אוצר- דורון פולק / מפיקה- איריס אלחנני



בית הצבעים של סם חלבי-שכונת חלית עלי, דאליית אל כרמל.

טלפון- 050-2257082 / 052-3635678

Waze אל אלסטח, דאלית אל-כרמל: https://waze.com/ul/hsvbcvwbwq




אינסטגרם @artist_sam_halaby

פייסבוק @artist sam halaby

טיקטוק -@artist.sam.halaby

צבעים- נירלט @nirlat

יח"צ- @sigalfeldman

צילום- משפחה בבית הצבעים- רני בדריה/ סטילס- דימיטרי ספקטור / צילום וידאו- איל חלבי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

'אלקע בר'- פודטראק ובר אוכל בעין זיוון משיק תפריט ערב קיצי לימי חמישי

פסטיבל מתוק כדבש!

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא