מגזין פורבס האמריקאי בחר בסל הכביסה של ליפסקי מקבוצת חמת - כאחד מ-9 סלי הכביסה המומלצים בארה"ב כבוד!



כבוד! 

מגזין פורבס האמריקאי בחר בסל הכביסה של ליפסקי מקבוצת חמת - כאחד מ-9 סלי הכביסה המומלצים בארה"ב כבוד! 

מדובר בסל כביסה מאוורר מפלסטיק, בנפח 50 ליטר, בעל עיצוב חדשני. ביתרונות הסל של ליפסקי שמצוינים בכתבה: עיצוב ראטן המאפשר אוורור, מכסה המסתיר את הכביסה, מבחר צבעים, ידית שקועה לפתיחה קלה, ידיות בצדדים – לנשיאה קלה ונוחה, עשוי מחומר פלסטי שאינו מתכלה בקלות, ומחיר אטרקטיבי. 




יש רגעים בחיים שאני מתמלאה בגאווה ישראלית- זהו לגמרי אחד הרגעים!! כצרכנים וותיקה ונאמנה של ליפסקי שמחתי מאוד לקרוא אודות הכתבה ועל הגאווה והכובד האין סופיים שחברת ליפסקי מביאה למדינת ישראל ובפרט בימים אלו. 

מנכ"ל ליפסקי, יהודה כהן, ציין שהבחירה מחמיאה מאוד לתוצרת הישראלית בכלל ולליפסקי, בפרט.

הסל הוא אחד מסדרת סלי הכביסה של ליפסקי, הכוללת מגוון גדלים - 40, 50 ו-60 ליטרים, מבחר צבעים ועיצובים חדשניים במראה ראטן ובמראה אריג – קו עיצוב חדש שהושק לאחרונה וזוכה להצלחה רבה בשוק הבינלאומי- יש לי את מגון הסלים של המותג ויכולה להעיד כי הם אכן באיכות גבוהה מאוד, נוחים, מחזיקים מעמד שנים רבות וסופר איכותיים.

ליפסקי מייצאת מגוון מוצרים לבית מפוליפרופילן ובהם סטים של פחי אשפה ומברשות אסלה, סלי כביסה, סלסלות אחסון, גיגיות כביסה, מברשת הקסם (מברשת אסלה המכילה את חומר הניקוי) וגיגית כביסה מתקפלת - שנרשמו כפטנט, ועוד. המוצרים משווקים בצפון אמריקה, אירופה, אנגליה, אוסטרליה, דרום קוריאה ויפן. קצת על מגזין פורבס: פורבס (Forbes) הוא כתב עת אמריקאי שנוסד בשנת 1917. המגזין, היוצא לאור אחת לשבועיים בארצות הברית, מסקר נושאי כלכלה, עסקים, יזמות, חדשנות, טכנולוגיה וצרכנות. לפורבס מהדורות מקומיות היוצאות לאור ביותר מ-40 מדינות, בהן גם ישראל.

אז חברים, שאפו לליפסקי!! תרימו להם, מגיע להם!!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

'אלקע בר'- פודטראק ובר אוכל בעין זיוון משיק תפריט ערב קיצי לימי חמישי

פסטיבל מתוק כדבש!

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא