הסקוטית מבית ישרקו חוגגת את יום השוקולד הבינלאומי ומציעה, 2 ליקרי שוקולד מאוסטריה של המותג מוצארט:



הסקוטית מבית ישרקו חוגגת את יום השוקולד הבינלאומי ומציעה,

2 ליקרי שוקולד מאוסטריה של המותג מוצארט:

מוצארט גולד ומוצארט בלאק.

+ מתכון קוקטייל טירמיסו שוקולד




הסקוטית מבית ישרקו המייבאת ומשווקת מוצרי מזון, מהמובילים בעולם, חוגגת את יום השוקולד הבינלאומי המתקיים ב- 7.7.24 ומציעה: 2 ליקרים ייחודיים מבית מוצארט מזלצבורג שבאוסטריה: מוצארט גולד ומוצארט בלאק. + מתכון קוקטייל טרמיסו שוקולד להכנה קלה בבית.

הליקרי שוקולד של מוצארט ידועים ברחבי העולם כדרך הטובה ביותר ליהנות משוקולד: מאז שהחל ייצורם, הליקרים של מוצארט רק משתבחים והולכים, הודות למחקר ופיתוח מתמשך. לצד הקפדה על שימוש באותם מרכיבים איכותיים ונדירים, גם תהליך הייצור הידני מעניק לליקר מוצארט את המרקם השמנתי והמעודן שלו, שאין דומה לו. האריזה האקסקלוסיבית והמעודנת עם הבקבוקים העגולים, הייחודיים, מעניקים לליקר מוצארט נראות ללא תחרות, כל מוצר לסוגו.

מוצארט גולד - ליקר אוסטרי העשוי תערובת של קקאו פוראסטריו וטריניטאריו, שמנת טרייה, שוקולד בלגי ווניל ממדגסקר. הקקאו והוניל מושרים באלכוהול איכותי. שוקולד, שמנת, קקאו נוסף וסוכר מעורבבים עם חמאת קקאו וכל המרכיבים מאוחדים למשקה סמיך ונפלא, בתהליך סודי ושמור מכל, ומתיישן שנתיים בחביות אלון. מתאים כקינוח לאחר ארוחה, להגיש קר, בזילוף מעל קינוחי גבינות או כמרכיב אינטגרלי באפייה. ליקר שוקולדי בעל אחוז אלכוהול נמוך יחסית של 17% בעל טעמי שוקולד עשיר, חושני וחלק, מלווים בארומות קלויות במקצת, קקאו ורמזים לקרמל. מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪. 500 מ"ל.

מוצארט בלאק - ליקר אוסטרי העשוי תערובת של קקאו פוראסטריו וטריניטאריו, וניל ממדגסקר ומיצוי וניל מדגסקר. סוגי הקקאו והווניל מושרים באלכוהול איכותי ומעורבבים בקרמל, לסיום הליקר העשיר מתיישן שנתיים בחביות אלון. מתאים כקינוח לאחר ארוחה, להגיש קר, בזילוף מעל קינוחי גבינות או כמרכיב אינטגרלי באפייה. ליקר שוקולדי בעל אחוז אלכוהול נמוך יחסית של 17% בעל טעמי וניל וקרמל, פוגשים את הארומות המעושנות והמסתוריות של השוקולד. אינו מכיל גלוטן, VEGAN FRIENDLY. מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪. 500 מ"ל.



מתכון קוקטייל טירמיסו שוקולד - מתכון ל-4 כוסות

100 מ"ל ליקר מוצארט גולד

20 מ"ל אספרסו קר

3 כפיות מסקרפונה

לקישוט: קצפת ואבקת קקאו

ערבבו את כל החומרים יחד עם קוביות קרח בשייקר וסננו לתוך כוס קאפקייק (או כל כוס אחרת). הוסיפו מעל קצפת ואבקת קקאו. הגישו ותהנו!







מזקקת מוצרט נמצאת בזלצבורג, עיר הולדתו של המלחין האוסטרי המפורסם, וולפגנג אמדאוס מוצרט. הליקרים של מוצארט הם תענוג ועונג משל עצמם. המותג "מוצארט" הוא שם דבר כבר יותר מ- 175 שנים בזכות ההקפדה על איכות וטעמי המוצרים השונים והעמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מוצרי המזקקה, שמיוצרים בתהליך ידני מוקפד ועתיר כוח אדם, נמכרים ביותר מ- 70 מדינות ברחבי העולם, ולמותג נתח שוק של 85% בתחום ליקרים השוקולד.




ניתן להשיג בטיב טעם, בחנויות המובחרות ובמסעדות

אתר חברת ישרקו : http://www.israco.co.il/

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

'אלקע בר'- פודטראק ובר אוכל בעין זיוון משיק תפריט ערב קיצי לימי חמישי

פסטיבל מתוק כדבש!

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא