כרמית משיקה מחדש את סדרת החטיפים לנשנוש תחת המותג כרמית מיקס MIX
כרמית משיקה מחדש את סדרת החטיפים לנשנוש תחת המותג כרמית מיקס MIX
השבוע היה לי ויכוח עם חברה, האם לשלוח לילדים לבית הספר קינוח לארוחת הבוקר או שמא עדיף לוותר. אני באופן אישי בעד לפנק את הילדים בקינוח קליל של פירות ו/או ממתק קטן לסיום הארוחה, מה שיתן להם דרייב להמשך היום.
שתפו אותי, מה אתם שמים לילדכם בקופסת האוכל: אני באופן אישי שמה לרוב פירות ולעיתים עוגת מאפינס שאני מכינה, כדורי שוקולד ואף שקית של נשנושי שוקולדים.
הפעם אני רוצה להמליץ לכם על סדרת החטיפים לנשנוש החדשים מבית כרמית המוצגת תחת השם: כרמית מיקס MIX. המוצרים החדשים במתכונים משופרים וטעימים במיוחד באריזות חדשות ובצורות ייחודיות. הסדרה כוללת שישה טעמים: מיקס כדורים מצופים שוקולד חלב, מיקס כדורים מצופים שוקולד חלב ולבן, מיקס כוכבים מצופים שוקולד חלב ולבן, מיקס בייגלה מצופה שוקולד חלב, מיקס בייגלה מצופה שוקולד לבן ומיקס קורנפלקס מצופה שוקולד חלב.
מבחינת הנסיך זהו הפינוק האולטימטיבי ואין טוב מזה. לטעמי מדובר בכמות אידיאלית - במשקל של 55 גרם בלבד. אז... אתם שואלים מה דעתו של הנסיך הייתה? הוא היה בעננים, לטעמו הסדרה החדשה טעימה מקודמותיה ושמח להכיר את מגוון הטעמים החדשים.
מנהלת השיווק, יעל ויסמן: "כרמית שמחה להיות חלק בלתי נפרד ממארג היצירה המתוקה בישראל ולכן פיתחנו את סדרת המיקסים החדשה שהושקעו בה זמן ומחשבה רבים הן על הטעם והן על האריזה למען מתן מוצרים טובים במחיר נגיש. זהו צעד נוסף במסגרת האסטרטגיה שלנו להתרחב ולצמוח, להשביח את המוצרים שלנו ולהרחיב את זרוע היבוא שלנו באמצעות חבירה ליצרנים בינלאומיים של מותגי שוקולד וממתקים מובילים".
למי שלא מכיר אספק מעט אודות כרמית
כרמית תעשיות ממתקים הינה חברה ציבורית המתמחה בפיתוח, ייצור, שיווק וייצוא של מוצרי שוקולד, מאפה, גרנולה וסוכרים. החברה שציינה לאחרונה 50 שנה להקמתה, משווקת מוצרים גם לשוק התעשייתי והמקצועי בארץ, ומייצרת במפעלה המרכזי באזור התעשייה ציפורית, שאותו הקימה לאחרונה בהשקעה של כ-120 מיליון שקל, כ-10,000 טון שוקולד בשנה המשמש כחומר גלם לתעשיות הגלידות, המחלבות, הקונדיטוריות ועוד.
כרמית נוסדה בשנת 1973 על ידי איש העסקים לני סאקסטין, המכהן גם כיו"ר החברה, וכיום היא מייצאת את מוצריה ישירות מישראל בעיקר לצפון אמריקה ואירופה בכך היא מהווה מקור לגאווה ישראלית אמיתית. מנכ"ל החברה הוא מוטי כהן ומונה כ-250 עובדים.
השנה כרמית מיישמת חלק מרכזי באסטרטגיה שלה שהוא הפצה של מותגים בינלאומיים בראשם MARABOU.
תגובות
הוסף רשומת תגובה