ג'ליאת Jelliat- הדבר הבא שיעשה כאן היסטוריה



אומנם פסח כבר עוד רגע כאן אבל כידוע צריך להתכונן מראש.

עברנו שנה מאוד מאתגרת מכל הבחינות ולצערי גם נושא התזונה השתבש, על כן ממש בימים אלו אני מתחילה בתהליך חדש ובו אני חוזרת לשגרת האימונים והתזונה הנכונה. הפעם בוחרת לשתף אתכם במוצר גאוני שגיליתי ממש לאחרונה. "ג'ליאת" מבית ליאת חתוכה.

ג'ליאת Jelliat - הינו מוצר הדגל של ליאת חתוכה, מלכת הג'לי, עם הנוסחא המהפכנית שתעזור לנו להישאר עם תחושת שובע לאורך היום.

כשליאת חתוכה התחילה להכין את עוגות הג'לי בתלת מימד לפני כעשור היא לא האמינה שזה יהפוך לסנסציה ענקית בעולם הקונדיטוריה. אפילו גביע הזהב שהביאה למדינה כאלופת אירופה לעיצוב עוגות ראווה [כשמעולם לא למדה קונדיטוריה] כבר לא מרגש אותה בימים אלו.
מה שכן מסעיר לה את הנשמה זה כשעשרות אלפי נשים מתחילות את היום שלהן עם קפה בתוספת ג'ליאת.

ליאת חתוכה, מתחזקת עסק רחב ידיים ובלוג אינסטגרמי שמטרתו אחת "לנצח ולהיות הגרסא הכי טובה של עצמנו בכל יום מחדש" היא אומרת. "כשאלפי נשים שותות קפה עם ג'ליאת אני יודעת שהצלחתי" היא מספרת בחיוך "אני יוצרת מהפכה לא רק בדרך שבה אנחנו שותות את הקפה שלנו, אלא בתפיסת עולמנו".

בחודשים האחרונים ישנה מילה שחוזרת על עצמה כמעט בכל קבוצה של נשים, דיאטה, תזונה לחיים או סתם שיחות חברתיות – ג'ליאת [ג'לטין טהור העשוי מקשקשי דגים] !. יותר ויותר נשים נשבעות שזה הדבר הכי טוב שהן צרכו, ושהשינוי בחייהן בעקבות הכנסת התוספת לתזונה המשמעותי הזה שנקרא ג'ליאת היה LIFE CHANGING ! "נשים מספרות לי איך הכנסת הג'ליאת לשגרת התזונה היומית שינה את יומן, גרם להן לתחושת שובע לאורך שעות, שיפר את הזוגיות שלהן, ואפילו את חייהן כשהן יצאו מדכאונות של שנים" מספרת בגאווה ליאת חתוכה, הרי היא מלכת הג'לי. אלפי נשים מכורות למוצרים שלה, מתייגות אותה בכל מקום, הביקוש עולה על גדותיו ועל קצב האספקה – עד שבימים אלא ליאת פותחת מפעל נוסף לייצור מוצריה.




"מדובר בהיסטריה והיסטוריה ואם את שואלת אותי? אנחנו רק בהתחלה" מספרת חתוכה בחיוך לאחר שהתקשרו לספר לה שהכוסות האישיות עם משפטי העצמה שהיא מוכרת אזלו מהמלאי, ושצריך להזמין עוד 15 אלף. "אני לא נחה לשנייה, רצה מחנות לחנות, מעלה מתכונים וסטוריז לעמוד, ואחרי שחוזרת הביתה למשפחה חוזרת שוב למפעל בפתח תקווה כדי לפקח על הייצור עד השעות הקטנות של הלילה".

אז אתן בוודאי שואלות על מה המהומה!! אז חדש על המדף - ג'ליאת Jelliat בטעמים חדשים – תחת שם המותג ג'ליאת Jelliat מוצעים כ 7 טעמים שונים הכוללים: נוגט, טבעי, דבש, קפוצ'ינו, וניל, פיסטוק, מלבי - ו ג'ליאת Jelliat חדש תחת השם "טעמים חדשים" בהם ניתן לבחור ממגון של טעמים וניחוחות כגון: תות אדום, כחול ענבים, טורקיז אבטיח, כתום משמש וירוק אננס.

ה Jelliat "טעמים חדשים" מוצע במחיר של כ 75 ₪, ומוצע באריזה של כ 150 גרם.

בעל תעודת הכשר למהדרין.

להשיג באתר המותג www.dejellyqueen.com ומגוון ענק של חנויות טבע ובריאות ברחבי הארץ (הרשימה המלאה באתר המותג).

"הג'ליאת הוא ג'לטין טהור מסוג יחודי ובלעדי ל'מלכת הג'לי' המורכב מ90% חלבון ומופק מדגי אמנון, היתרונות שלו לגוף האדם הופכים אותו למזון על שכדאי לצרוך על בסיס יומי" מסבירה ליאת חתוכה ("מלכת הג'לי") אשר חוללה מהפכה.

איך הפך הג'לטין לחומר גלם שכולם רוצים להשתמש בו! "הרבה מעבר לשיפור בריאות העור, הציפורניים והשיער, ההזנה שלו לגוף האדם היא עמוקה ורחבה" מסבירה חתוכה. "בדיוק כפי שהוא מחבר רכיבים יחד בעולם האפייה, כך גם בגוף הג'לטין עוזר לאטום את המעיים ולבנות מחדש את הרקמה, בהיותו עשיר בחלבון מן החי מהווה מזון רב תכליתי מרגיע, מזין ומחזק את הגוף".
"פעם חשבתם להוסיף ג'לטין לקפה? עשרות אלפים ניסו, ולא רק הצרו היקפים וירדו במשקל, אלא שיפרו את איכות חייהם" אומרת חתוכה "זה השינוי הכי משמעותי בתזונה הישראלית מזה שנים!".

למה כדאי לצרוך ג'לטין?
• הג'לטין משמש כתוספת חומצות אמינו נוספות לאלה שהגוף מייצר
• הג’לטין מסייע לחיזוק רקמות הגוף, לתפקוד תקין של איברים שונים וכספק אנרגיה
• ג’לטין הוא מקור חלבון שאינו מכיל שומן או פחמימה
• ג’לטין עשוי להיות דרך טבעית להגביר את הקולגן ולשפר את מראה העור, להעניק לחות ולהפחית קמטים, וכן יעיל לטיפול    באקנה
• ג’לטין מכיל חומצה גלוטמתית אשר יכולה לסייע לבריאות ריריות הקיבה והמעיים ולכן אף לעיכול תקין
• ג’לטין עשוי לסייע להקלה בכאבי מפרקים אצל אנשים הסובלים מאוסטאוארתריטיס ומכאבי מפרקים
• ג’לטין מכיל גליצין, עשוי לסייע לאנשים הסובלים מסכרת type 2
• ג’לטין מכיל ליזין ועשוי לסייע בחיזוק צפיפות העצם, חיזוק זקיקי שיער וכן חיזוק ציפרניים
*המידע שלפניכם נלקח ממאמרים ומחקרים רבים אך אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואין בו תחליף לייעוץ רפואי.
המידע אינו מיועד לאבחן, לטפל, לרפא או למנוע מחלה כלשהי.
**האם ג'לטין נחשב בטוח לצריכה? גלטין בעל מספר תקן E441 מהאיחוד האירופאי אשר אישר בשנת 2000 שימוש בג'לטין ללא חשש. בנוסף אושר על ידי משרד הבריאות האמריקאי FDA כבר בשנת 2003 וקיבל מעמד של GRAS – Generally Regarded As Safe (9-7).
להשיג באתר מלכת הג'לי www.dejellyqueen.com

אז רגע לפני החג הקרב ובא קבלו מספר טיפים אשר יעזרו לנו לשמור על המשקל בימים אלו:

שתו הרבה מים, קחו אתכם בקבוק מים מינרלים והכניסו כמה עלי נענע ופלחי לימון או מלפפון [המים יהפכו להרבה יותר טעימים] מומלץ לשתות מים לאורך הארוחה (ובאופן כללי במהלך החופשה) ולא מיצים ממותקים - כבר חוסך לנו קלוריות מיותרות

תאכלו רק בחדר האוכל ובישיבה ושמרו על חוק השליש! שליש מהצלחת חלבון שליש פחמימה ושליש ירקות!

תתלבשו לחדר האוכל בבגדים צמודים שאתם אוהבים ללבוש ושאתם נראים בהם מיליון דולר - בגדים רפויים יגרמו לכם לאכול ללא בקרה.

סדר היום - כנסו למושב הראשון של ארוחת הערב - ככה לא תיכנסו לישון ישר אחרי האוכל.

תבחרו יום אחד בו אתם אוכלים קינוח שווה וזהו!! בשאר החופשה תבחרו לקנח ביוגורט ופירות יבשים / צלחת עם פירות העונה כלומר תכניסו מודעות לבחירות שלכם

תבחרו ארוחה אחת ביום שהיא ללא פחמימה - כלומר חצי צלחת חלבון וחצי ירקות

תביאו אתכם נישנושים שיהיו בחדר או איתך לבריכה\ים- שיוכלו לחסוך את כל המסביב ולשמור לך על ארוחות קטנות ומאוזנות! למשל פריכיות אורז ממותקות, במבה 80 גרם וכד'

צאו לסיבוב הליכה במלון, על הים- לנסות להוסיף קצת תזוזה 😋

לוותר על מוניות וללכת עם גוגל מפס!

תזכרו - בסוף החופשה חוזרים "למציאות" אף אדם בעולם לא הגיע ל"עודף משקל" בגלל חג או חופש אלא בגלל השיגרה אומרת חתוכה.

למתכונים שווים, המלצות לטיפים לתזונה בריאה, ומגוון מוצרי המותג, ניתן להכנס לאתר מלכת הג'לי https://dejellyqueen.com/






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא