דורות ממשיכים להפתיע אז קבלו מתכון מעולה למוקפץ



מי שמכיר אותי יודע שהפינה האהובה עלי בבית הינה המטבח- אוהבת את היצירה, את ההכנות ואת התוצאות הסופיות בהן כלל בני המשפחה סבים סביב השולחן ומתענגים על המטעמים. רגע לפני בישולי סוף השבוע הגיע משלוח מפנק עם מוצרים חדשים מבית חברת "דורות". המותג משיק בימים אלו שני מוצרים מהפכניים חדשים: תערובת תיבול לקציצות ומיקס לתיבול אסייתי.

חברת דורות, יצרנית מוצרי השום והתיבול מקיבוץ דורות, משיקה לרגל חג הפסח שני מוצרים חדשים ומיוחדים: תערובת תיבול לקציצות ומיקס לתיבול אסייתי. תערובת התיבול לקציצות, ממרכיבים טבעיים בלבד וללא חומרים משמרים, משווקת באריזת 400 גרם ונשמרת בהקפאה. מדובר במיקס לחיים קלים: רק להוסיף לקציצות 2 כפות מהתערובת, לערבב, לכדרר ולזרוק למחבת. התערובת מתאימה גם לתיבול אורז, פלאפל, חזה עוף, פשטידות, שקשוקה ועוד. הרוטב האסייתי משווק במגשית תיבול של 10 קוביות, איתן ניתן להכין מגוון מנות אסייתיות כמו מוקפץ, נודלס, פתאי, עוף, אורז, קציצות ועוד. החברה מציעה מגוון מתכונים עם המוצרים החדשים הזמינים באתר ובערוצי הטלגרם והאינסטגרם שלה.




כבר שנים רבות אני משתמשת בטבליות התיבול של המותג ומקצרת לי את התהליכים המורכבים במטבח , תמיד תמצאו אצלי שום כתוש, בצל מטוגן, עשבי תיבול ומהיום המוצרים החדשים מצטרפים גם לחגיגה. כי כשמחפשים נוחות וקלות זה רק דורות.

מגשיות התיבול של דורות מהוות מהפיכה בתחום צריכת תבלינים ועשבי תיבול טריים. מגשיות נוחות לשימוש ואחסון במקפיא, מחולקות למנות מדודות ומאפשרות שימוש לפי הצורך והטעם בכל מנה, בקלות ובמהירות. כל המוצרים עשויים מ-100% חומרים טבעיים, ללא הנדסה גנטית, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל מלאכותיים, חומצות שומן טראנס, כולסטרול וגלוטן. המגשיות נוחות וזמינות תמיד לשימוש, רק להוציא מהמקפיא ולשלב במנה באופן פשוט וקל. בין מוצרי דורות הנבחרים, שום כתוש, שום חריף, בצל מטוגן, כוסברה, פטרוזיליה, בזיליקום, תיבול לטחינה, פסטו, רוטב עגבניות בזיליקום ועוד.





כשר בהשגחת הרבנות שדות נגב וכשרות למהדרין הרב אפרתי.

מחיר מומלץ לצרכן: רוטב אסייתי כ-10.90 – 14.90 ₪ לאריזת 160 גרם; תערובת תיבול לקציצות 17.90 – 24.90 ₪ לאריזת 400 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.



אז אחרי שדיברתי כל כך הרבה קבלו מתכון מעולה למוקפץ מפנק:




המצרכים:
חבילת איטריות נודלס
חצי כרוב לבן חתוך לרצועות דקות
גפרורי קולורבי
גפרורי גזר
גפרורי גמבה
פרחי קולורבי
פרחי כרובית
פיטריות טריות חתוכות לחצי
מעט אננס חתוך
שעועית ירוקה
חזה עוף חתוך לרצועות דקות
4 קוביות שום כתוש של דורות
2 קוביות מיקס לתיבול אסייתי
כרבע כוס סויה
כרבע כוס רוטב צילי מתוק
מעט אבקת מרק בצל

אופן ההכנה:
לבשל את איטריות הנודלס לפי ההוראות על גבי השקית, לשטוף היטב ולהניח בצד.

לטגן בשמן את השום מספר שניות ולהוסיף את החזה, לטגן עד להחלפת הצבע ולהוציאו לצלחת.

בינתיים להוסיף לשמן עם השום את הכרוב ולערבב היטב, להוסיף את שאר הירקות, בין כל ירק וירק מערבבת היטב, מוסיפה את החזה עוף ואת הנודלס ומערבבת בעדינות.







מוסיפה את התבלינים והרטבים ומערבבת היטב, מבשלת על אש נמוכה כעשרים דקות (מידי פעם לערבב שלא ידבק

לתחתית הווק).

טועמת ומשפרת טעמים.

בתאבון!!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא