אחוה ממשיכה להפתיע והפעם ממרח חלוה ללא תוספת סוכר


רגע לפני פסח הגיע משלוח חגיגי וטעים מבית אחווה אשר בימים אלו משיקה ממרח חדש- ממרח חלוה ללא תוספת סוכר המכיל 100% חלוה ומשמש כמקור טוב לסיבים וברזל.

הממרח מצטרף לסדרת הממרחים המתוקים של אחוה הכוללים בין היתר : ממרח חלוה, ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן וממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר. כלל הממרחים מבוססי טחינה גולמית (לפחות 44%) ומהווים מקור טוב לסידן, ברזל וסיבים תזונתיים, כולם ככולם איכותיים וטעימים במיוחד. הממרחים מתאימים לשימוש כממרח מתוק לכריכים, לעוגות ועוגיות (אני באופן אישי משתמשת בהם באופן קבוע ומתענגת כל פעם מחדש).

בהתייחסותה לממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר, מסבירה יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, כי לא פעם מכילים ממרחי השוקולד כמות מאד גבוהה של סוכר, שומן ומרכיבי מזון לא איכותיים. הממרח מכיל 51% טחינה משומשום מלא, ערכים גבוהים של סידן (460 מ"ג ב-100 גרם), כמות גבוהה של סיבים תזונתיים (10 גרם ל-100 גרם) והוא דל בנתרן (41 מ"ג ל-100 גרם). לדבריה, מדובר במוצר המאפשר לציבור הרחב ליהנות מממרח שוקולד ללא תוספת סוכר ועם ערכים תזונתיים גבוהים.




כל הממרחים כשרים לפסח בהשגחת בד"ץ בית יוסף.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 – 14 ₪ לאריזת 400 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות. אז כמובן שכל שנה אני לא מוותרת על עוגת עלי אפיפית כשרה לפסח וגם השנה מתכננת להכין עם ממרח החלוה הנפלא.

את העוגה מכינים ממש בחמש דקות עבודה ומה אגיד לכם? הטעם?

אז שנתחיל?

המצרכים:
חבילת עלי וופל נטולי גלוטן מבית
ממרח טחינה עם סילאן או לחילופין ממרח חלוה
2 כפות קקאו
מעט אגוזים קצוצים וקוקוס קלוי

אופן ההכנה- פשוט וקל:
לערבב את כל חומרי המלית לתערובת אחידה.
להניח עלי וופל, למרוח 1/3 מתערובת מילוי וחוזר חלילה, לסיים בעלי וופל.
לקרר מעט ולהגיש קר.


חג שמח וכשר

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא