תוסף מזון חדש - "ננו גארד אומגה 3"

תוסף מזון חדש - "ננו גארד אומגה 3"




הגיע הגיל שאפשר להתחיל!! אני לא חסידה גדולה של תוספי מזון וויטמינים אולם בבדיקות האחרונות הרופא הכריז שאני חייבת להתחיל!! אז.. בתזמון די מושלם הגיע משלוח עם שמן דגים אומגה 3 .

בימים אלו חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית "גרנליקס" (Granalix) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את "ננו גארד אומגה 3" (NanoGard Omega3).

בזכות נוסחה חדשנית מוגנת פטנט שפותחה במעבדות בית החולים הדסה עין כרם והאוניברסיטה העברית בירושלים, הופכות כמוסות "ננו גארד אומגה 3" עם בליעתן, לתרחיף מסיס במים המורכב מטיפות שמן, שגודלן הזעיר מגיע לכ-200 ננומטר. תכונה ייחודית זו מאפשרת ספיגה אופטימאלית של רכיבים פעילים בשמן, עד פי 4 (לעומת ספיגה של אותו שמן אומגה 3, ללא הננו טכנולוגיה).

אני באופן אישי לא ניסיתי לפני כן שימוש במוצרים מחברות אחרות אולם מחברים ומכרים שצורכים באופן קבוע יודעת שיש המון תופעות שונות כגון צרבת, טעם לוואי, ריח דגים בחלל הפה, גיהוקים ועוד אולם במוצר זה בזכות התמוססותו המהירה של השמן נחסכות כלל התופעות הללו.

כבר שנים כולנו יודעים כי שמן דגים אומגה 3 שמכיל DHA ו-EPA אינו מזון חדש ומוגדר כתוסף מזון חיוני לתפקוד תקין של הגוף, שאינו מסוגל לייצר אומגה 3 בעצמו. גם רשויות הבריאות ברחבי העולם, כולל ה- FDA ו- EFSA (הרשות האירופית לבטיחות המזון) ממליצות לצרוך באופן סדיר אומגה 3.

בין השפעותיה החיוביות של אומגה 3 ניתן למנות:

- איזון רמות השומנים בדם כהורדת רמת הטריגליצרידים בגוף והעלאת רמות HDL הוא הכולסטרול הטוב בגוף.
- תמיכה בבריאות הלב ותקינות עצמות השלד והמפרקים.
- תמיכה בתפקוד מערכת החיסון, והראיה.
- אופטימיזציה של תפקוד המוח,
חידוד הריכוז והמיקוד באנשים בריאים.
- צריכה קבועה של אומגה 3 תומכת בתחושת רוגע בשיפור מצבי רוח ובהתמודדות עם דכדוך בקרב צעירים ומבוגרים.

אז אני והזוגי החלטנו בהחלטה משותפת להתחיל ליטול את הכדורים על מנת להפוך את חיינו לבריאים וטובים יותר.

"ננו גארד אומגה 3" מופק בהתאם לתקני בטיחות מחמירים ובעל תו איכות GOED הבינ"ל, המבטיח את מקורו האיכותי וטריותו של השמן, לטובת בריאותנו.

השמן ארוז בכמוסות רכות וקלות לבליעה, נקיות מצבעים וסוכרים.

כל כמוסה של "ננו גארד אומגה 3" מכילה 233 מ"ג שמן דגים (אנשובי) 116 EPA מ"ג ,46 DHA מ"ג. הקפסולה עצמה מורכבת מג'לטין דגים (אמנון), גליצרין ומים.

לרכישה ולפרטים Granalix.com 8532*. מחיר 259 שח ל 120 כמוסות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא