הגורמה של הצ'יפסים

אם חשבתם שכבר ראיתם את הכל אז לא!! השבוע קיבלנו לטעום את הדבר הבא בעולם חטיפי הצ'יפס וזה טעים, אוי כמה שזה טעים!!  

חברת א.ג.ת.ד, המייבאת יינות ומשקאות אלכוהוליים מרחבי תבל ומשווקת מותגי פרימיום ומגוון מוצרים, מציגה לקהל הישראלי את צ'יפס הגורמה - Hunter Foods – אותו כבר ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ובחנויות האלכוהול והיין המובחרות. הצי'פס מבוסס על תפוחי אדמה ומופיע בשלל טעמים שונים: כמהין שחור, כמהין שחור ופרמז'ן, כמהין לבן ופורצ'יני, קוויאר שחור, כבד אווז, ארבע גבינות, פסטו ופרמז'ן ועוד.




טועמי הבית הפעם היו ממגוון רחב של גילאים , הצעיר ביותר רק בן 12 אנין טעם בעצמו אשר התענג על כל ביס וביס. לציפ'ס טעם מפתיע וייחודי מאוד- בכל ביס תזכו להפעיל את כלל החושים גם יחד ולהבין כי זהו באמת הגורמה של הצי'פס. המוצר 100% צמחוני, ללא מונסודיום גלוטמט, ללא אורגינזם מהונדס גנטית וללא שומן טראנס או כולוסטרול.

Hunter Foods מציעה מבחר חטיפי גורמה חדשניים, טובים יותר עבור הצרכנים מבחינה תזונתית ובעיקר איכותיים יותר. Hunter's Collection - קולקציה משובחת של מוצרים ייחודיים ובריאים שנבחרו ביד בהשראת מסעותיהם של בעלי החברה ברחבי העולם.





הסיפור של Hunter Foods

בשנת 1985, לאחר שעבד לצד שייח' ראשיד במשך 10 שנים וסייע בבניית היסודות של דובאי ודיור עבור חברי הממשלה המוקדמים של דובאי, פתח בהרט נאראיאן, בעזרת אשתו מדחוליקה, את המפעל הראשון לייצור מזון באזור. מערכת היחסים המשפחתית הקרובה שלו עם מהטמה גנדי ועבודתו עם השייח' ראשיד, גרמו לנאראין לעבוד קשה על מנת להנחיל את ערכיו האישיים ליסודות העסק שלו, והוא החל לייצר באהבה חטיפים באיכות גבוהה. גם בימים הראשונים ההם, המוקד היה תמיד להצמיח את החברה, אבל לעשות זאת באופן או=A8גני ועם מצפון חברתי.

מכיוון שעיר הולדתו, דובאי, הייתה אז בתהליך של הפיכתה לעיר מטרופולינית, Hunter Foods פרחה גם כדי לספק את הצורך ההולך וגובר בחטיפים טובים, איכותיים ובריאים. המשמעות היא שכמותג מקומי, הייתה לחברה הזדמנות ליצור ולהצמיח קטגוריה באזור עם ביקוש הולך וגובר למשהו טוב יותר, חטיפים שהם 'Better for You'. גישה זו היא נר לרגליהם של בני הזוג המנהלים את החברה כיום, אנאניה ויאן נאראין.

הם, שמעולם לא ראו את עצמם מנהלים את העסק המשפחתי, הפכו אותו להרבה יותר מאשר מותג חטיפים. תחילה, האהבה של המשפחה לבעלי חיים הביאה אותו להקים מותג חטיפים בשם SAFARI שנמכרו לילדים בדובאי בנוסף למידעים בנוגע לחיות כדי לחנך אותם על איכות הסביבה והצורך בשמירה על בעלי החיים, בעוד חלק מההכנסות נתרמו בקביעות לקרן חיות הבר הבינלאומית.

כיום, החברה מוכרת את מוצריה ביותר מ-55 מדינות ברחבי העולם, כאשר המותג נחשב למספר 1 באסיה, זה שהחל בעולם את טירוף הצ'יפס בטעם כמהין שחור ובשל הצלחות מרשימות נוספות שהפכו אותו למעצמת חדשנות בתחום.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא