המותג הבינלאומי WELEDA עולה בישראל בקמפיין לרגל השקת סדרת הסקין פוד לעור הפנים – 100% רכיבים ממקור טבעי


המותג הבינלאומי WELEDA עולה בישראל בקמפיין לרגל השקת סדרת הסקין פוד לעור הפנים – 100% רכיבים ממקור טבעי

הקמפיין יעלה בהשקעה של 150 אלף ₪ תחת הסיסמא: "סופר פוד לעור שלך"





מותג הקוסמטיקה הבינלאומי WELEDA (וולדה) עולה השבוע בקמפיין רחב בישראל, לרגל השקת סדרת הטיפוח שהפכה להצלחה מסחררת בעולם: סקין פוד – לעור רגיל עד יבש.

הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת ב כ- 150 אלף ₪, תחת הסיסמא: "סופר פוד לעור שלך", והוא ידגיש את היתרון הבולט של המותג: סדרת טיפוח לעור רגיל עד יבש למראה עור זוהר, חידוש מאגר הלחות ושיקום העור המבוססת על 100% רכיבים ממקור טבעי.

הקמפיין החדש יכלול בין היתר פרסום הכולל סרטון (מצ"ב) שיעלה בערוצי הדיגיטל, פרסום בנקודות המכירה, ופעילות משפיענים רחבה. כמו כן במהלך הקמפיין יצא המותג במבצע השקה מיוחד: במסגרתו: 25% הנחה על כל מוצרי הסדרה החדשה. במקביל לקמפיין, ההשקה תתמך בתצוגות ייחודיות שיוצגו בכל סניפי סופר-פארם ברחבי הארץ.

לדברי נועה זיו סמנכ"לית השיווק של ד"ר סמואלוב, ייבואנית WELEDA בישראל: "סדרת הסקין פוד הינה סדרת הדגל האייקונית שתפסה תאוצה בכל העולם, כאשר סלבס בינלאומיות כמו: היילי ביבר, ויקטוריה בקהאם, ריאהנה ועוד משתמשות בדרך קבע במוצרי הסדרה." לדבריה: "אנו נדגיש בקמפיין החדש את היתרון הבולט של סדרת הסקין פוד המבוססת על חומצות שומן חיוניות לעור ורכיבים פעילים ממקור טבעי, למראה עור זוהר ושיקום העור עם 100% רכיבים ממקור טבעי".

עוד אמרה נועה זיו: "אנו גאים להביא את האיכות של המוצרים הללו לקהל הישראלי, ונתמוך בהעלאת המודעות בקרב הצרכניות בארץ לשימוש במוצרים טבעיים והיתרונות בדבר."

בימים אלו משיק המותג וולדה בישראל סדרה ייעודית חדשה לעור פנים רגיל עד יבש. מוצרי הסדרה מבוססים על רכיבים ייחודיים כמו סנטלה אסיאטיקה העשירה בחומצות שומן, ויטמינים וחומצות אמינו ושמן סאצ'ה אינצ'י המכיל כמות גבוהה של חומצה אלפא לינולאית הידועה בתכונות התחדשות התאים שלה והיא כוללת 3 מוצרים חדשים: סקין פוד קרם יום עשיר לעור יבש עד רגיל, סקין פוד קרם לילה עשיר לעור רגיל עד יבש וסקין פוד חלב ניקוי עשיר לעור רגיל עד יבש.

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי WELEDA הינו החלוץ העולמי והיצרן הגדול בעולם לקוסמטיקה טבעית אורגנית עם למעלה מ – 100 שנות מומחיות בטיפוח העור. כל מוצרי המותג מבוססים על 100% רכיבים ממקור טבעי, נושאים את תקן Natrue המחמיר והיוקרתי לקוסמטיקה טבעית-אורגנית והינם ללא חומרים משמרים, ללא חומרים כימיים וללא SLS.


סרטון מהקמפיין שיעלה ממחר: https://www.youtube.com/watch?v=_IB_rYryWRA

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא