דואגים לחיילנו עם סדרת חטיפי חלבוןPROTEIN MAXX



בחודשים האחרונים כולנו עסוקים וטרודים בענייני המלחמה- כמעט לכולנו יש מכר/בן משפחה הנמצא בלחימה בצפון או בדרום הארץ והדאגה בשיאה. קבוצות איסוף התרומות בעבורם רק גדלות מיום ליום ואחד הדברים המתבקשים כמעט על ידי כולם הינם חטיפי חלבון בעבור החיילים הנמצאים בשטח.


גם אני הייתי שותפה לקבוצות רבות של גיוס תרומות ובאמת זהו אחד הפריטים שהחיילים דרשו שוב ושוב. מאחר ואני מכירה את חברת "סיטי תוספי מזון" המציעה סדרת חטיפי חלבוןPROTEIN MAXX, העשירים בחלבון איכותי ואנרגייה, קלי משקל, ללא גלוטן וגם טעימים בצורה יוצאת דופן ידעתי מיד מה תכלול החבילות הבאות.




הלוא כולנו יודעים כי לוחמינו וחיילינו נמצאים כעת במאמץ פיזי ומנטלי מוגבר ובמצבים אלה, מה שמכונה "דלק לוחמים" (soldier fuel) – מתאים במיוחד. מדובר בחטיף מזון קל משקל אך דחוס מבחינה תזונתית, שמכיל מספיק חלבון ואנרגייה ברמה גבוהה שיסייעו בשטח לתפקוד פיזי ומנטלי מיטבי, לשעות רבות. אל תניחו למילה "חטיף" להטעות אתכם: המילה רק מגדירה את האריזה האישית, ולא את תכולתה.

גם גיסי אשר שירת במילואים למעלה מחודשים בין היתר גם בעזה עד אשר נפצע התענג על חטיפים אלו לא אחת.

החטיפים מכילים חלבון איכותי של מי גבינה וחלבון קולגן, ללא חלבונים צמחיים וללא טעמי לוואי. קיימים שני גדלים: 91 גרם, המכיל כ-31 גרם חלבון; ו-62 גרם, המכיל כ-21 גרם חלבון. בסדרה 4 טעמים: קרמל מלוח; קרם עוגיות וקרמל; שוקולד וקרמל; עוגת גבינה קוקוס וקרמל מלוח.
כשר חלבי (חלב עכו"ם) באישור הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת מאור הכשרות.
מחיר: 11 - 17 ש"ח (תלוי משקל).
להשיג ברשתות פארם, חנויות טבע, חדרי כושר ובתי מרקחת.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא