06:29: מיצג זכרון של מפיקי הנובה הוארך עד ה-13.1



06:29: מיצג זכרון של מפיקי הנובה הוארך עד ה-13.1

מפיקי הנובה מודיעים על הארכת מיצג נובה לזכרון והנצחה בביתן האקספו, תל אביב.





מאז פתיחת המיצג ב-7.12 מעל 40,000 איש ואישה ביקרו במיצג ההנצחה של הנובה. את המיצג חנכו נשיא המדינה ורעייתו ובו צפו שרים ומנכלים מממשלת ישראל, מאות כתבים מהארץ ומהעולם, דיפלומטים, שגרירים, ראשי ערים, חברי וחברות כנסת, מנהיגים עסקיים בולטים וכן משפיענים ומשפיעניות מהארץ ומהעולם.

בעקבות פניות רבות למפיקי הנובה הוחלט הערב להאריך את משך המיצג לציבור עד ל13/1/2024.

מיצג 06:29 שמחבר בין התקווה והעתיד לבין מראות העבר מספר את סיפור הפסטיבל ומפגיש את המשפחות ואת הקהילה ואת הציבור הרחב עם המציאות שאיתה התמודדו חברי וחברות קהילת הנובה.

המיצג משחזר את רחבת המסיבה והובא אליו הציוד המקורי שהיה בפסטיבל הנובה ברעים והוא יוצג לציבור: הצלייה, מערכת ההגברה, הבמות שהותקפו, מבני השירותים המחוררים, המכוניות והציוד שנאסף בשטח ועוד.

עומרי כוכבי, ממייסדי הנובה:"הקמנו מקום שיהיה עבור המשפחות ויראה להן את הרגעים האחרונים של יקיריהן שתיעדנו. אנו מודים לכולם על ההתגייסות ומבקשים מהמדינה להכיר בנו כשבט נובה."

עומרי סאסי, אחד ממייסדי הנובה אומר: "מתוך אחריות לקהילה פעלנו להנצחה ושיקום הקהילה שלנו מהיום הראשון. את השיקום אנחנו עושים בכוכב הים יחד עם מטפלי כפר איזון, את ההנצחה אנחנו עושים כאן ומבקשים מכל העולם לבוא ולראות״.

מטרות המיזם הן גיוס תרומות להנצחת נרצחי הנובה, המשך התמיכה בהחזרת החטופים ואיתור הנעדרים, טיפול בקהילת הנובה שנפגעה בגוף ובנפש ומשפחות הקהילה וכן הסברה בארץ ובעולם.

לתרומות לנובה:




לינק להזמנת כרטיסים שכל ההכנסות הינם להמשך שיקום וריפוי חברי הקהילה:


כניסה הינה יומית עפ׳׳י שעות הפתיחה לציבור הרחב- (מגיל 10)
ימים א׳-ה׳ - 11:00-21:00 יום שישי - 9:00-15:00 יום שבת - 10:00-21:00

מחירים מ-50-99 ₪.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא