אסם נסטלה נכנסת לקטגוריית חטיפי הצ'יפס ומשיקה את CHIPS אסם


אסם נסטלה נכנסת לקטגוריית חטיפי הצ'יפס ומשיקה את CHIPS אסם





השבוע בשעת בן ערביים קיבלתי טלפון מבני בן ה-11- "אמא, שומעת? קיבלת מארז מאסם, עם סדרת ה-CHIPS החדשה שלהם, נכון שכנסיין הבית אני יכול לטעום כבר? אני פשוט לא יכול להתאפק!" מי שאני שאסרב ומיד אישרתי לנסיך לדגום את המארז המפנק שהגיע. 

לאחר שלוש שניות כבר קיבלתי טלפון נוסף: "שומעת!! זה הציפס הטעים ביותר שאכלנו עד היום!" אז ראשית אסם- שאפו!! נסיך הבית בהחלט הצליח לשווק את המוצר בלהט ובתשוקה רבה ולא בכדי, מיד כולנו דגמנו וניסינו מקרוב על מנת שנצליח גם אנחנו להבין על מה המהומה ובאמת!! מדובר בסדרת מוצרים חדשה הכוללת 3 סוגי ציפסים חדשים בתיבולים וצורות שונות, הצ'יפס החדש של אסם הינו במרקם קריספי במיוחד המבוסס על ניסיון וידע מהמובילים בעולם.




אסם נסטלה, נכנסת לסגמנט חטיפי הצ'יפס, ומשיקה את סדרת CHIPS אסם. בשלב הראשון הסדרה תכלול ארבעה סוגים שונים של צ'יפס – קלאסי, BBQ, צ'ילי ו-WAVY. בשלב השני יתווסף מוצר נוסף בסדרה, צ'יפס בטכנולוגיית Hand cooked . הסדרה החדשה תעלה על המדפים בחודש ספטמבר 2023.

הסדרה כוללת כאמור ארבעה סוגים וטעמים כך שכל צרכני הצ'יפס יוכלו למצוא את החטיף המדויק עבורם. הסדרה הקלאסית כוללת: צ'יפס קלאסי - פרוסות תפוחי אדמה פריכות בטעם טבעי, צ'יפס BBQ – צ'יפס קלאסי בטעם ברביקיו מעושן, צ'יפס צ'ילי – צ'יפס קלאסי בטעם פלפל צ'ילי מעודן. לצד זאת יוצע צ'יפס Wavy – צ'יפס גלי בטעם טבעי לפריכות מקסימאלית. בשלב השני של ההשקה יושק צ'יפס Hand cooked.

צ'יפס ה- Hand Cooked הינו צ'יפס בטכנולוגית Hand cook(Kettle Chips) המיוצר בשיטת המדמה הכנה מסורתית ביתית, המייצרת חווית צ'יפס קריספית במיוחד.

המוצרים יושקו בכשרות בד"ץ שארית ישראל ובד"ץ מחזיקי הדת. כלל הסדרה הינה ללא סימונים אדומים.

ממליצים בחום!!!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא