עוגת השוקולד הכי טובה בישראל הוכתרה היום בפסטיבל השוקולד של ישראל



עוגת השוקולד הכי טובה בישראל הוכתרה היום בפסטיבל השוקולד של ישראל




פסטיבל השוקולד ה-6 של ישראל ננעל היום בתחרות המסורתית, שמכתירה את עוגת השוקולד הטובה ביותר במדינה. הזוכה המאושרת היא אירנה נגורני, בת 49, מטפלת בקשישים, תושבת נוף הגליל.

מתוך מאות מתמודדות ומתמודדים, העפילו לשלב הגמר 8 מתחרות על הכתר המתוק: עדן גוסי מראש העין, טטיאנה ודניאל ריסקין מנוף הגליל, זכצר אילנה מנוף הגליל , אלונה נפתלייב מנוף הגליל, לבנה רוזטי מגבעת זאב, דנה ויינגר מזכרון יעקב, אירינה נגורני מנוף הגליל וילנה חברי מבאר שבע.



חבר השופטים כלל את רונן אפללו, שזכה בשנה 2022 בתחרות הפרלין הטוב בעולם, בסמת וינר שוורצברג, זוכת תכנית הטלוויזיה "הקינוח המושלם" 2023, גל בוחניק, זוכה משחקי השף. פסלת שוקולד ומשתתפת בתכנית "הקננוח המושלם".

נגורני, מטפלת בקשישים בעיסוקה, גרפה את המקום הראשון עם עוגת פררו רושה גבוהה ויוקרתית שבנוייה משכבות רבות של חומרי גלם משובחים. לדבריה: "אני נרגשת וגאה על הזכייה במקום הראשון, ההתמודדות הייתה לא פשוטה כי לגמר הגיעו עוגות מרהיבות ומדהימות". נגורני זכתה בקורס שוקולד מקצועי באקדמיה הישראלית לשוקולד, שמנהל השוקולטייר רונן אפללו. המתכון לעוגה המנצחת יתפרסם בעמוד הפייסבוק של הפסטיבל.

לפרטים נוספים אודות הפסטיבל כנסו לפייסבוק ולאינסטגרם פסטי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא