כדורי דבש והפתעות


תקופת החגים אצלינו הינה תקופה שמלאה באורחים ואירוחים על כן כל הזמן ראשי חושב וחושב על מטעמים חדשים, קינוחים מפתיעים והמון אטרקציות קולינריות חדשות. רגע לפני החגים הגיע משלוח מבית תבואות והחלטתי שאני חייבת להכין עימו קינוח מפתיע ששובר שגרה. באירוח האחרון פינקתי את האורחים במתכון אומנם בריא מאוד אך יחד עם זאת שווה, טעים ומפתיע עד מאוד - כדורי דבש והמון הפתעות מיוחדות, הצטרפו אלינו לחגיגה.





המצרכים:
4 כפות דבש איכותי מבית תבואות
1 כוס קוואקר מבית תבואות
½ כוס חמוציות
½ כוס אגוזי מלך
50 גרם חמאה רכּה
כף ברנדי
2 כפות קקאו
100 מ"ל שמנת מתוקה (אני השתמשתי בצמחית מאחר והארוחה הייתה בשרית)

אופן ההכנה:

מערבּבים את כל המצרכים לתערובת אחידה הדומה לבצק וטועמים. אם המתיקוּת אינה מַספקת, אפשר להוסיף דבש. מגלגלים את התערובת לכדורים , טובלים בקוקוס .

מגישים קר!!



רגע לפני שאפרט אודות המוצרים בהם השתמשתי הפעם חייבת לציין שאני באופן אישי מאוד אוהבת להשתמש במוצרים המעולים של תבואות , כולם ככולם תמיד איכותיים, טעימים ומפתיעים. אני מאוד אוהבת להשתמש במוצרים אורגניים ואלו עולים על כולם. גם כאן הקוואקר היה בין הטובים שניסיתי עד היום, ממליצה להשתמש בחום!!

"תבואות" מאחלת חג סוכות שמח ומציעה ליהנות בחג ובחול המועד ממבחר מוצרים טבעיים ואורגניים, לאירוח בסוכה או בחיק הטבע


חברת "תבואות" (משנת 2007) מאחלת חג סוכות שמח ומציעה ליהנות בחג ובחול המועד ממבחר מוצרים טבעיים ואורגניים, לאירוח בסוכה או בחיק הטבע.

תבואות מציעה מבחר עצום של מוצרים איכותיים, טבעיים ואורגניים, שטובים לגוף ולנשמה בחג, בחול המועד ובכל אחד מימות השנה. מה תרצו להכין?

טעימה קטנה:

דבש אורגני: להמתקה והעשרה של מגוון מאכלים ותבשילים לחג, ובכלל - משקאות, קינוחים, מאפים, עוגות, עוגיות ועוד. מצוין גם כמו שהוא, עם כפית... משקל 500 גרם. כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית.


 

קוואקר דק אורגני: נהדר לחג להכנת עוגיות, גרנולה ודייסות, לתוספת ועיבוי של מרקים ותבשילים ועוד. משקל: 500 גרם. כשר פרווה בהשגחת בדץ בלע"ז והרבנות מטה יהודה.


 

קוסקוס מלא אורגני: להכנת מטעמי חג מסורתיים (מי אמר מרק?) וגם סלטים שמתאימים לאירוח בסוכה, לטיול או לפיקניק בחיק הטבע. משקל: 500 גרם. כשר פרווה בהשגחת בדץ בלע"ז והרבנות מטה יהודה.


 

להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע ובחנויות פרטיות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא