חדש מ- FITNESS: סדרת קרקר EXTRA

חדש מ- FITNESS: סדרת קרקר EXTRA

אקסטרה תוספות, אקסטרה פריך, אקסטרה טעים!




הם לא מפסיקים להפתיע! פשוט לא! המותג Fitness ביסס עצמו בשנים האחרונות כמותג ה BETTER FOR YOU המוביל בקטגוריית המוצרים האפויים. המותג מציע סדרת מוצרים מצוינת ששמה הולך לפניה, רחבה וסופר אהובה בעולמות הפריכיות, הקרקרים והעוגיות, מוצרים המציעים לצרכנים הישראליים שילוב נהדר בין טעם מצוין, ייחודי ואהוב עם חומרי גלם בעלי ערך תזונתי גבוה (דגנים מלאים, קטניות וירקות) והמלצה על מנה מדודה של קלוריות.

בימים אלו המותג מביא בשורה נוספת לעולם הקרקרים עם השקת סדרת מוצרים חדשה וייחודית: 

קרקרFITNESS EXTRA : קרקרים עבים יותר עם מרקם פריך במיוחד, המשלבים ירקות ובתוספת פיזורי זרעים ודגנים. חווית אכילה שונה ואחרת מהקרקר הדק. מי שלא טעם לא יבין לעולם כמה שזה טעים. אם קודם לכן הייתי מכורה לקרקרים מהסדרה הקודמת הלוא שכיום אני חייבת אבל חייבת לידי מינימום חבילה אחת שכזו.

הקרקרים מהסדרה החדשה הם מקור מצוין לשובע וכוללים חומרי גלם מזינים וטעימים עם ערכים תזונתיים גבוהים, מהווים תחליף מצוין ללחם בארוחה או כארוחת ביניים, ומתאימים מאוד גם כנשנוש מלא בטעם. המוצרים מגיעים באריזת קרטון מיוחדת הכוללת 2 אריזות פנימיות לשמירה על הטריות.

המוצרים בסדרה החדשה:

פיטנס אקסטרה סלק- בתוספת סלק עם אקסטרה דגנים מלאים וזרעים.



פיטנס אקסטרה בטטה- בתוספת בטטה עם אקסטרה דגנים מלאים וזרעים




אז חברים אם גם אתם כמוני מכורים למוצרים של פיטנס אתם חייבים לעשות לעצמכם טובה ולרכוש את הקרקרים המעולים הללו, התמכרות חדשה מצפה לכם, זה טעים, קריספי, פריך וממכר.

ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

כשרות בד"ץ העדה החרדית

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא