ספר שונה ומיוחד- "חכמת הדג"

מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד מקפידה שילדי יקראו ספרים. בילדותם עוד בטרם למדו לקרוא הקפדנו מידי ערב טרם השינה על הקראת ספרים ולימים כשרכשו את מיומנויות הקריאה הקפדנו כי יקראו ספרים לבדם (נכון, הם לא תמיד אהבו את זה). הפעם אני רוצה להמליץ על ספר שונה, ספר סופר מיוחד המתאים לכל הגילאים, כן, אפילו אנו ההורים נהננו לקרוא ולעיין בו. "חכמת הדג" זהו ספרו הראשון של אופיר הלפרין, בן 51 , נשוי ואב לשלושה ילדים. מרצה, מאמן אישי, מטפל NLP ומומחה תוכן בעולם ההתפתחות האישית. עוד באמתחתיו הוא קוסם ילדים (בהתנדבות לחלוטין) וקוסם חיים. 




הספר פורץ דרך בתחומו - זהו למעשה ספר העצמה המותאם לילדים ובני נוער אשר נועד להעניק להם כוחות , ידע וכלים להתמודדות עם העולם המורכב של היום. זהו גם לחלוטין שער לעולם ההתפתחות האישית וכולל תובנות וחכמות חיים שניתן להבין וליישם בקלות בחיים . אני לא צריכה לספר לכם עד כמה החיים של ילדינו היום מורכבים ולא אחת כלל לא פשוטים כך שאם יקבלו את הכלים הנכונים להתמודדות החיים שלהם אולי יהפכו לקלים יותר ולו במעט.

מודה ומתוודה כאשר ישבתי יחד עם בני בן ה-11 נהננו יחדיו לקרוא, ללמוד ולהחכים ואף לחלוטין הרגשתי כי זהו בנק של רעיונות וכלים שהוא ייקח עימו הלאה לחיים האמיתיים. לא בכדי זהו ספר שמיועד לחבר בין ההורים לבין הילדים וליצור יחדיו חווית קריאה משותפת ושיח על התובנות שעולות מתוך הסיפור ואם להודות באמת יש המון תובנות שכאלו. 



נהננו לדעת כי כל מה שכתוב בספר הוא למעשה סופר אמיתי וקרה במציאות- זהו לא ספר פנטזיות אלא המציאות היומיומית כולל סיפור הדג בפרק המסכם. כאשר קיבלתי את הספר להתנסות הבנתי כי הספר לא מיועד רק לילדים אלא אם כי גם להורים בעלי נפש צעירה ובהחלט יכולה להעיד כי נהנתי ונשאבתי יחד עם בננו הקטן בקריאה , זוהי המתנה המושלמת לכל גיל אם אתם שואלים אותי. 

אז חברים ממליצה בחום לרכוש את הספר , הנאה מרובה מחכה לכם בקריאתו ואף בהענקתו כמתנה מושלמת לכל גיל. 

בהזדמנות זו אופיר אני רוצה להודות לך מקרב לב על ההשקעה, על החשיבה מחוץ לקופסא, על הכלים שהענקת בספר ועל הטיפים הקטנים והגדולים- שאפו ענק מגיע לך!!


קישור לרכישת הספר:

https://thefishwisdom.com/


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא