המתכון המושלם לעוגיות גרנולה

השבוע קיבלתי משלוח של גרנולה טבעית מיוחדת וטעימה במיוחד מבית חברת "תבואות" , כבר בשנייה הראשונה שפתחתי את השקית ידעתי מיד מה אני הולכת לעשות עימה- עוגיות גרנולה מושלמות, רכות, מפנקות וטעימות עם ניחוח מדהים שלא ישאיר לכם מקום לדמיון וכל מה שתרצו זה רק כוס חלב קר עם ערימת עוגיות לצידה.

עוד לפני שאשתף במתכון המעולה חייבת לשתף אודות הגרנולה - מדובר כאמור בגרנולה טבעית, פריכה וטעימה במיוחד, עשירה באגוזים וגרעינים, ללא תוספות סופר לבן או חמורים משמרים ומלאכותיים. נוכל למצוא בגרנולה :שיבולת שועל, סילאן, אגוזי קשיו, גרעיני חמניה, גרעיני דלעת, צימוקים, סירופ סיבים תזונתיים ושמן קוקוס אורגני.

הגרנולה טעימה ביותר, עם מרקם קראנצ'י שכיף לאכול בשילוב יוגורט, חלב, משקה שקדים, סויה או אורז וגם לכרסם ככה, כמו שהיא, כחטיף מזין. כמו כן, אפשר גם להכין איתה חטיפי אנרגיה, עוגות ועוגיות, להוסיפה לסלט פירות ועוד.

אני מאוד אוהבת להשתמש במוצרים המעולים של המותג "תבואות" אשר באמתחתם מגוון רחב של מזון אורגני וטבעי כבר משנת 2008 , כלל המוצרים באיכות גבוהה ללא תחרות. 





כשר בהשגחת בד"ץ בית יוסף והרבנות כפר תבור.

מחיר: 14.90 ש"ח לאריזה במשקל 300 גרם.

להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע ובחנויות פרטיות.

חומרים ל-2 צנצנות גדולות מלאות עוגיות:
250 גרם חמאה רכה
3/4 כוס סוכר (150 גרם)
1+1/4 כוסות דחוסות סוכר חום כהה (300 גרם)
2 ביצים שלמות + 1 חלמון בנוסף
2 כוסות קמח (280 גרם)
1 כפית שטוחה אבקת סודה לשתייה
1 כפית קינמון
1/2כפית מלחחבילת גרנולה מבית תבואות
1 כוס אגוזי מלך קצוצים גס (100 גרם)
1 כוס חמוציות מיובשות או צימוקים (150 גרם)
1 כוס שוקולד צ'יפס (אם רוצים- אני מוותרת לרוב)

אופן ההכנה:

מחממים תנור ל-160 מעלות.

במיקסר עם וו גיטרה מעבדים חמאה ושני סוגי סוכר במהירות בינונית עד לקבלת תערובת קרמית. מוסיפים את החלמון ואת הביצים אחת אחת ומעבדים לתערובת אחידה. מנמיכים את מהירות המיקסר ומוסיפים קמח, אבקת סודה לשתייה, קינמון ומלח. מעבדים רק עד לקבלת בצק אחיד. מוסיפים את הגרנולה, אגוזים, חמוציות מיובשות ושוקולד צ’יפס ומעבדים קצרות לפיזורם האחיד בתערובת.
בעזרת כף גלידה קפיצית מניחים גבעות מהתערובת באופן מרווח על תבנית מרופדת בנייר אפייה. אם אין כף גלידה – בידיים רטובות מגלגלים את התערובת לכדורים דחוסים וגדולים יחסית (בגודל פינג-פונג).
אופים 18-20 דקות בלבד, עד שהעוגיות משתטחות מעט ומזהיבות. העוגיות מוכנות כשהן יציבות בשוליים ועדיין רכות ובהירות במרכז.







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא