NEUTROGENA מציגה סדרת אנטי-אייג'ינג חדשה: RENITOL BOOST


NEUTROGENA מציגה סדרת אנטי-אייג'ינג חדשה:

RENITOL BOOST




ככל שעוברות להן השנים אני יותר ויותר מקפידה על טיפוח עור הפנים, בימים אלו הגיע לידי משלוח עם סדרת מוצרי אנטי אייג'ינג חדשה  מבית NEUTROGENA  .

מדובר בסדרת מוצרים באיכות גבוהה- RENITOL BOOST אשר מכילה נוסחה ייחודית הכוללת רטינול טהור, תמצית צמח מירתוס (הדס) וחומצה היאלורונית, כדי להילחם בסימני ההזדקנות הנראים לעין העור ולשיפור את מראה העור. סדרת המוצרים החדשה למעשה נלחמת ביעילות בסימני הזדקנות עור הפנים הנראים לעין כגון: קמטים, רפיון, מראה עמום, קמטוטים, כתמי גיל עייפות ויובש ומעניקה מראה עור צעיר ובריא יותר. 

הסדרה כוללת 3 מוצרים: סרום, קרם פנים וקרם עיניים המכילים את נוסחת האנטי אייג'ינג הייחודית המכילה שלושה מרכיבים עוצמתיים שנבחרו בקפידה:

רטינול טהור - מרכיב רב עוצמה שהוכח מדעית כמגביר את חידוש תאי העור על פני השטח כדי להילחם בקמטים, כהויות, קמטוטים וכתמי גיל.

תמצית צמח מירתוס (הדס) הידוע בסגולותיו לחידוש העור ולהגברת יעילות הרטינול.

חומצה היאלורונית –ללחות אינטנסיבית ורבת עוצמה.

אז כמו שאתם בוודאי מכירים אותי אני אף פעם לא כותבת על מוצרים שטרם נוסו על ידי, גם הפעם ניסיתי את סדרת המוצרים כשבוע וחצי ואני כאן על מנת לספר לכם שישנה הטבה סופר משמעותית בקמטוטים בצידי העיניים, אלו שלי באופן אישי הכי הרבה מפריעים ומציקים. מניחה שאם לא אמשיך להקפיד על שימוש יומיומי במוצרים התוצאה תעלם לה אך שמחה לראות כי מצאתי את מבוקשי. לא בכדי , RENITOL BOOST של NEUTROGENA היא סדרת אנטי אייג'ינג ייחודית למשתמשי רטינול בכל רמה, מתחילים או מנוסים.









מחירים: 110 שקלים ליח' למוצר

ניתן להשיג ברשתות פארם וביוטי מובילות, סופר פארם, BE והמשביר












תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא