נתניה-פעילויות וסדנאות לילדים בנתניה

הילדים יוכלו ליהנות מגוון סדנאות DIY ליצירת תכשיטים, אקווריום ,ממפריח בועות סבון, תיקי ים, כובעי מצחייה, הכנת כדורים פורחים, כובעי מצחייה הכנת אקווריום מנצנץ ,עיצוב בנדנות ועוד, בנוסף לסדנאות ״מיני שף״ לקיץ במהלכן הילדים ילמדו להכין סלט פירות בליווי קצפת ועוגיות, רוזלך מבצק מתוק בליווי מגוון ממרחים, פיצות עם מגוון תוספות ועוד. מלבד הסדנאות יגיעו גם מיטב כוכבי הילדים להופיע לילדים, ביניהם כוח פי ג׳יי, בובספוג, טל מוסרי ועוד.

מתי? סדנאות ״מיני שף״ בימי שני בין השעות 17:00-19:00 וסדנאות יצירה בימי רביעי בין השעות 17:00-18:30. המופעים והמשחקייה החל מה-23 ביולי מדי ראשון ושלישי בשעה 17:30

כמה? כניסה חופשית

איפה? קניון עיר ימים, רחוב בני ברמן 2, נתניה





קריית אתא-קייטנה בחינם

סדנת תיפוף גוף, סדנת קאפקייקס ומתחם בית מלאכה כמו של פעם: קייטנת קיץ של עשרות פעילויות חינמיות לכל המשפחה. במהלך חודש יולי, קניון 'שער הצפון' ממלא את הלו"ז עם מגוון רחב של פעילויות חינמיות בשילוב עבודות יצירה, בישול, אפייה ותנועה, שלא עולות אפילו שקל אחד. בין הפעילויות: סדנה להכנת תיקי ים, סדנה לעיצוב כובע מצחייה, סדנת מולטי שף, מופע בלונים ססגוני וסדנת תיפוף אפריקאי. במקביל לפעילויות הקייטנה, יעמוד לרשות הילדים מתחם מתנפחים ענק עם מגוון מתקנים מלהיבים.

מתי: 31-1 ביולי, בין השעות 16:00-19:00

כמה: חינם

איפה: קניון שער הצפון דרך חיפה 30, קרית אתא





הרצליה-יולי אטרקטיבי בהרצליה ֿ

השפים הקטנים יוכלו להוכיח את כישרונותיהם הקולינריים בסדנאות בישול עם הדרכה מקצועית וללמוד טכניקות בישול חיוניות, להתנסות בטעמים שונים וליצור מנות מתוקות שיוכלו לחלוק עם משפחותיהם, כמו עוגיות ופנקייקים. בנוסף, יוכלו הילדים ליהנות מסדנאות יצירה וללמוד להכין דברים כמו סירה, שבשבת ועפיפונים וסדנת נגרות שתעניק לילדים הזדמנות מרגשת לצלול לעולם הבנייה וההרכבה. בנוסף לסדנאות, גם כוכבי הילדים הגדולים יגיעו להופיע, לשעשע ולעשות שמח לילדים, ביניהם קופיקו, רוי בוי ותלתלית וזוקו.

מתי? שני, שלישי וחמישי לאורך חודש יולי בשעה 17:00

כמה? הכניסה חופשית

איפה? קניון שבעת הכוכבים-הרצליה

לפרטים: www.7star.co.il




הרצליה-פסטיבל מוזיקה על המים

השירים של יהונתן גפן, שלמה ארצי ואריק איינשטיין, הלחנים של נחום היימן ונורית הירש ועוד: פסטיבל מוזיקלי קיצי על קו המים עושה כבוד לאמנים הגדולים של ישראל. הפסטיבל כולל חמישה מופעים כאשר כל אחד מהם מוקדש לאמנים מוזיקליים מתחומים שונים: משוררים, זמרים, מלחינים, כוכבי רוק, ומופע סיכום לכל המשפחה שיחזיר אותנו לפסקול הילדות הישראלי.

מתי: בימי ג' בחודש יולי ועד 1 באוגוסט, 21:30-20:00

כמה: חינם

איפה: מרינה הרצליה - על קו המים




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא