כאל משנה את כללי המשחק בקטגוריית הקאשבק ומשיקה את כרטיס האשראי Cash Cal pro


כאל משנה את כללי המשחק בקטגוריית הקאשבק ומשיקה את כרטיס האשראי
Cash Cal pro

הכרטיס הכי מוגזם בארץ ובחו"ל:

עד 1.5% כסף חזרה על כל קניה בארץ ובחו"ל, 1% עמלת עסקאות במט"ח
וכניסה ללמעלה מ-1200 טרקלינים ברחבי העולם!




חברת כאל משיקה היום (29.5) את כרטיס האשראיCash Cal pro – כרטיס הקאשבק המשתלם ביותר בארץ ובחו"ל. לראשונה, הכרטיס משלב גם החזר כספי (קאשבק) בגין כלל הרכישות המבוצעות בכרטיס ללא הגבלת צבירה, לצד עולם הטבות ייחודי בחו"ל הכולל עמלת עסקאות מט"ח של 1% בלבד וכניסה למאות טרקלינים ברחבי העולם.

השקת הכרטיס תלווה בקמפיין רחב היקף תחת המסר "כרטיס מוגזם" בהובלת פרזנטור החברה השחקן מארק איווניר והזמר עברי לידר המחדש את שירו "מוגזם".

- החזר של 1.5% ברכישות מעל 10,000 ש"ח החל מהשקל הראשון וללא הגבלה. ברכישות עד 10,000 ₪, יינתן החזר של 1%.[1]

- עמלת עסקאות מט"ח מוזלת של 1% בלבד על רכישות בחו"ל ובאונליין למשך שנתיים.

- כניסה לכ-1200 טרקלינים בכ-800 שדות תעופה ברחבי העולם ובנתב״ג! בנוסף יוכלו מחזיקי הכרטיס להכניס לטרקלין בני זוג ואורחים.[2]

- שנה ראשונה ללא דמי כרטיס.

את ההחזר הכספי שייצבר בכרטיס ניתן יהיה לממש ב-BUYME אתר המתנות והחוויות הגדול בישראל באלפי בתי עסק בכל תחומי החיים: אופנה, מסעדות שף, יקבים, בתי מלון ועוד.

לוי הלוי, מנכ"ל כאל: "כאל ממשיכה להוביל את קטגוריית הקאשבק עם כרטיס חדש, Cash Cal pro, העונה על שני הצרכים הבולטים של הצרכן הישראלי: הטבות על קניות בארץ לצד הטבות כדאיות לרכישות חו"ל ואונליין. אנו ממשיכים לעדכן ולהציע ללקוחותינו את הצעות הערך המשתלמות והרלוונטיות ביותר לצד צבירה על כל רכישה- והכל בכרטיס אחד."

[1] כחלק מהמהלך הרחב של השקת קטגוריית הקאשבק, כאל ממתגת מחדש את כרטיס הפיקסבק שלה כ CASHCAL תחת מותג ויזה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי בכרטיס האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. החזר על הוצאות חשכ"ל יעמוד בשנה הראשונה על 0.8% ובשניה השנייה על 0.5% בתשלומים מעל 10,000 ₪. בתשלומים עד 10,000 ש"ח בחודש יעמדו אחוזי הצבירה על 0.5% ו0.38% לשנה ראשונה והשנייה בהתאמה.


[2] עלות הכניסה לטרקלין בתשלום בהתאם למדיניות הטרקלין הרלוונטי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא