ממש רגע לפני חג שבועות פתי בר של אסם ממשיכים להפתיע ולחדש

חג שבועות זה החג האהוב עלי , את זה אתם כבר יודעים! לפני 25 שנים בערב שבועות בכורתנו הגיחה לאוויר העולם ומאז הפכנו להורים מאושרים. כל שנה חג שבועות מלווה במטעמים, מתכונים חדשים והמון פינוקים. בתזמון די מושלם הגיע היום משלוח ובו פינוקים חדשים של פתי בר האהוב על כולנו מבית אסם אשר משיקים לרגל החג הקרב ובא שני מוצרים חדשים.




פתיבר Black&White - ביסקוויט הפתיבר האהוב בצבע שחור במילוי קרם וניל לבן בטעם מפנק



מודה ומתוודה, העוגייה משכה את עיני מהאריזה ולא הצלחתי להתאפק, מיד הכנתי קפה והקצבתי לעצמי 2 יחידות, טוב, תקשיבו!! אימל'ה ואבל'ה כמה שזה טעים!! מדובר למעשה בביסקוויט קקאו בצבע שחור עם מילוי קרם וניל לבן טעים במיוחד וממכר!

השילוב המושלם והאהוב בין ביסקוויט פתיבר קקאו לקרם לבן, בטעם וניל מפנק מגיע למדפים לקראת חג השבועות. החג האהוב על חובבי הביסקוויטים והפתיבר, הוא מיועד לכל המשפחה ולמגוון הזדמנויות צריכה ומעניק חוויית אכילה מפנקת כיפית וטעימה.


הכוכב הבא של שבועות הינו: 
ביסקוויט פתיבר כתום בטעם פירות טרופיים



לקראת חג השבועות, החג האהוב על חובבי האפיה והקונדיטוריה, אסם משיקה טעם חדש ומרגש לביסקוויט פתיבר האהוב -ביסקוויט פתיבר פריך בצבע כתום ובטעם פירות טרופיים. הצבע הטרופי כתום בוהק, קייצי ורענן ויעניק לעוגות הגבינה הקלאסיות של חג השבועות טוויסט צבעוני מרהיב ביופיו. פתיבר הוא הביסקוויט המושלם להכנת מגוון עוגות וקינוחים טעימים וצבעוניים במיוחד לחג השבועות.

וואי וואי, מגלה לכם סוד, השבוע מתחילה קורס קונדטוריה אין לי כלל ספק כי אקבל שם רעיונות והשראות לשימוש עם הביסקויט המעולה הזה לעוגות החג.

השקת ביסקוויט פתיבר החדש בטעם פירות טרופיים מגיעה כחלק מהמחויבות של אסם נסטלה להקשיב לטרנדים בשוק ולבקשות הצרכנים, אסם נסטלה מחדשת בכל שנה מגוון מוצרים שירגשו את הצרכנים המחפשים דרכים לחדש וליצור מאפים ועוגות בטעמים וצבעים ייחודיים. פתיבר בטעם פירות טרופיים מספק לחובבי הקינוחים טוויסט מדהים לעוגות הגבינה והביסקוויטים המסורתיים.

המוצר החדש יושק במהדורה מיוחדת ומגיע באריזה צבעונית, מושלמת לעונת האביב. הוא הצליח לרגש את הצרכנים שנחשפו אליו בשלבי הפיתוח במסגרת מבחני הטעימות וקיבל ציוני טעימה גבוהים במיוחד.

אז חברים, שיהיה לכולנו חג שמח וטעים !!

כשרות: חלבי, משולש K

להשיג ברשתות השיווק

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא