הפנינג שבועות בעופר חדרה!



הפנינג שבועות בעופר חדרה!

מגוון פעילויות, אירועים והצגות לילדים וקטנטנים

במהלך חודש מאי




קניון עופר חדרה, מקבוצת קניוני עופר, יחגוג במהלך חודש מאי 2023 הפנינג שבועות עם מגוון פעילויות, סדנאות והצגות לילדים וקטנטנים.

בין הפעילויות והאירועים: הפנינג שבועות בתאריך 23.05 בין השעות 17:00-19:00 עם סדנה לעיצוב וקישוט בקבוקי חלב, מתחם צילום לשבועות- תמונה מתנה מצלם המגנטים שלנו ועוד הפתעות..

בנוסף בימי שלישי בשעה 17:30 במהלך החודש יערכו מופעים ופעיליות לילדים – בתאריך 02.05 תערך סדנת מגנטים מעולם הים-דולפינים, כוכבי ים, כרישים, דגים ועוד כמו כן ב 09.05 סדנה מיוחדת לל"ג בעומר מלך האריות – מתוך האגדה בר כוכבא והאריה ובתאריך 16.05 מופע מהומה בכוורת- שי ומאי הדבורה מצילים את הכוורת לאחר שהדב הגדול גנב את כל הדבש שהדבורים הכינו. סיפור על חברות מופלאה, הדדיות, אומץ לב ואהבה ובתאריך 30.05 מופע זחלילית מחפשת את האביב זחלילית מסתכלת סביב סביב ולא מוצאת את האביב! זחלילית פוגשת את הפרח, הדבורה והחיפושית וכולם מסבירים לה: זחלילית, את האביב לא רואים, את האביב צריך להרגיש, האם תצליח זחלילית למצוא את האביב שלה?

כמו כן פעילות גוזלים שתערך בימי רביעי ה 03.05, 17.05 וה- 31.05 בשעות 10:30 עד 12:00 - סדנה חווייתית משותפת להורים ולתינוקות. הסדנה בהדרכתה של איריס זינגר כוללת פעילות בתנועה, צליל ושמע, לילדים מגיל חצי שנה עד גיל 4 בקומה 1.


הכניסה חופשית!- ללא תשלום

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא