רשת המותגים Story (סטורי) פותחת סניף עודפים בעופר בילו סנטר אאוטלט



רשת המותגים Story (סטורי) פותחת סניף עודפים בעופר בילו סנטר אאוטלט

החנות החדשה תיפתח בהשקעה הנאמדת בכ 1- מיליון ₪

החנות תציעה עד 70% הנחה על המותגים המובילים




רשת המותגים Story (סטורי) פותחת בימים אלה סניף אאוטלט בעופר בילו סנטר, מקבוצת קניוני עופר בהשקעה הנאמדת בכ 1 מיליון ₪.

הסניף החדש משתרע על שטח של 140 מ"ר והוא מציע פריטים של המותגים הבינלאומיים המובילים דוגמת:VEGA SCOTCH&SODA , ALL SAINT ועוד. חנות האאוטלט החדשה של סטורי תציעה את מחירי הפריטים החל מ 50 ₪ והנחות קבועות של עד 70% על מגוון הפריטים.

לדברי לירון חיים מנכ"ל עופר בילו סנטר: "כאאוטלייט המוביל במדינה עם למעלה מ 180 מותגים בינלאומיים ומקומיים מובילים, אנו שמחים לפתוח סניף של רשת חנויות המולטי ברנד סטורי המביאה חווית שופינג ברמה עולמית, עם מגוון והיצע אדיר של מותגים שהצרכנים הישראלים אוהבים". לדבריה: "החוויה מתעצמת שניתן להשיג את המותגים הנחשקים של סטורי במחירים נגישים לכל כיס".

עופר בילו סנטר OUTLET, מונה כ 180 חנויות ביניהם מותגים ישראלים ובינלאומיים. המתחם פתוח שבעה ימים בשבוע ומהווה מרכז קניות, בילוי ועלייה למשפחות רבות מכל אזור מרכז הארץ והשפלה. בין החנויות במתחם: פקטורי 54 אאוטלט, שבילים קולומביה אאוטלט , מנגו אאוטלט אדידס אאוטלט, נייקי אאוטלט, ספייסס אאוטלט, רנואר ,טוונטי פור סבן אאוטלט, קסטרו אאוטלט, אלדו אאוטלט, גט פרו (יבואני אנדר ארמור), אמריקן איגל, אוריג'ינלס, גולברי, דלתא, אורבניקה, תמנון, סקצ'רס אאוטלט, עדיקה, פיקס, ,אורבניקה ועוד.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא