ברגר קינג משיקה תפריט כשר לפסח עם כל המנות האהובות בגרסאות מותאמות לחג



תפריט פסח בחצר המלך:

ברגר קינג משיקה תפריט כשר לפסח עם כל המנות האהובות בגרסאות מותאמות לחג

תמחור תפריט פסח זהה למחירי המנות הקבועות בתפריט




לרגל חג האביב ברגר קינג משיקה תפריט כשר לפסח, שמציע מגוון עשיר של המנות האהובות בגרסה שמותאמת לחג. התפריט כשר לאוכלי קטניות, יהיה זמין החל מה-4.4.23 עד סוף החג וישמור על תמחור זהה למחירי המנות הרגילות. התפריט יהיה זמין בסניפי אשדוד, גבעת שמואל, רעננה, יהוד, חולון, דיזנגוף סנטר – ת"א, עזריאלי – ת"א, הרצליה, מצפה רמון, שדה התעופה רמון וטרמינל 1 בנתב"ג. הסניפים במצפה רמון, חולון וטרמינל 1 בנתב"ג פתוחים בשבת, לכן אין להם תעודת כשרות, אך מגישים את המנות מהתפריט המיוחד לפסח.

בתפריט: מנות המבורגר כמו וופר/דאבל/טריפל, ספייסי וופר, וופר שום, מנות עוף כמו שניצל ברגר, שניצל ברגר שום ונאגטס ולצדם צ'יפס. מי שיעדיף לגוון את הארוחה עם סלטים יוכל לבחור בסלט ירוק או בסלט ירוק עם שניצל. הרשת מציעה גם מבחר רטבים כשרים לפסח כמו ברביקיו, צ'ילי מתוק, סריראצ'ה ורוטב שמן זית ולימון לסלטים. קטגוריית ארוחות הילדים מציעה ארוחת וופר או ארוחת קינג ג'וניור נאגטס עוף, שכוללות שתיה, צ'יפס וצעצוע.


למידע נוסף על BURGER KING® ישראל, מוזמנים לעקוב אחרינו בעמוד הfacebook- ברגר קינג ישראל Burger King Israel, באינסטגרם וב-youtube.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא