במיוחד לחופשת הפסח: מיני גולף הרצליה מציע פעילות מהנה באווירת חג לכל הגילים – גם מגבשת, גם ספורטיבית, גם בחוץ וגם לא רחוק!



במיוחד לחופשת הפסח: מיני גולף הרצליה מציע פעילות מהנה באווירת חג לכל הגילים – גם מגבשת, גם ספורטיבית, גם בחוץ וגם לא רחוק!

לרגל החג, יכלול המתחם גם גלגל הפעלות משעשעות, ציורי פנים והופעות - בנוסף למסלול המשחק, לטרמפולינות ולבית הקפה




במיוחד לחופשת הפסח: מיני גולף הרצליה מציע פעילות מהנה באווירת חג לכל הגילים - גם ספורטיבית, גם בחוץ וגם לא רחוק! לרגל החג, יציע המתחם גם גלגל הפעלות משעשעות, ציורי פנים והופעות מוסיקליות, בנוסף למסלול המשחק, לטרמפולינות ולבית הקפה. חוויה מגבשת לכל המשפחה!




לאורך מסלול המיני גולף, הכולל 18 תחנות ברמות קושי שונות, ישולבו גלגלי הפעלה היתוליים עם משימות משעשעות. בנוסף, יופעלו לילדים תחנת ציורי פנים (בתאריכים 7.4.23 ו-11.4.23) ועמדת צילום חגיגית, ותתקיימנה הופעות שקיעה של יוצרים מקוריים – ללא תשלום -מספר פעמים בשבוע (תאריכים באתר ובפייסבוק). בכל יום, בשעות 10:00 - 15:00 תתקיים הדרכה חינמית איך משחקים מיני גולף, כולל טיפים לטכניקה וחבטה נכונות. בבית הקפה אפשר ליהנות מגלידות, קפה איכותי, נאצ'וס ומלבי כשרים לפסח.




ימים ושעות: חופשת הפסח 28.3.2023 – 13.4.2023. שעות: ראשון - שבת: 10:00 – 21:00 (ששי עד 18:00, ערב חג עד 14:00).

מחיר: מיני גולף וטרמפולינות: ילדים: 60 ש"ח (הורה מלווה שאינו משחק – חינם), בוגר: 50 ש"ח. הנחה לילדים עד גיל 6, לחיילים ולסטודנטים.

כתובת: מיני גולף הרצליה - שדרות בן גוריון 121, הרצליה.


***

מסלול מיני גולף: מסלול שבבנייתו הושקעו מחשבה ויידע בגולף, הכולל 18 תחנות מעוצבות ברמות קושי שונות. קיים שילוט המסביר על המשחק והניקוד, ואפליקציה ייעודית למילוי הניקוד במשחק. מתחם טרמפולינות: משטחי קפיצה מגודרים ובטיחותיים. בית קפה: שתייה חמה וקרה, גלידות, חטיפים, חיבור לאינטרנט ומתחם נעים ומוצל עם שולחנות וכיסאות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא