רגע לפני הפסח- 5 עצות המשנות מציאות בעסק!



רגע לפני הפסח- 5 עצות המשנות מציאות בעסק!




האביב כבר כאן וזה אומר שתקופת החגים עוד רגע מתחילה, מתחילים בפסח ואז חצאי ימים סביב יום השואה ויום הזיכרון, ממשיכים ליום העצמאות, שבועות ובלי למצמץ אנחנו כבר מגיעים לשיא הקיץ וראש השנה. פנינו לאודי אללי, יועץ פיננסי לעסקים ומשכנתאות, לקבלת 5 טיפים מרכזיים וחשובים לצלוח את תקופת החגים:

1.תקופת החגים מאופיינת בימי עבודה קצרים, לכן הערכו בהתאם מול ספקים, בנקים ולקוחות.

2.זו העת לבצע סדר בעסק מבחינה פיזית- מה המלאי שדרוש לי, ולא ליפול לפיתויי המבצעים מהספקים. כמו כן לא פחות חשוב לבצע סדר מבחינה תזרימית. לאחר הרבעון הראשון של השנה הקלנדרית יש לבחון האם עמדתם ביעדים שהצבתם לעצמכם הרבעון? מה עשיתם פחות טוב? מה נדרש לשפר ומה לשמר בהתנהלות העסק? היכן כשלתם מה נדרש לשפר ומה נדרש לשמר בהתנהלות העסק.

3.החגים הם הזדמנות להגדיל הכנסות. בחלק מהעסקים מומלץ לארגן מבצעים וירידי מכירות שיכולים להגדיל את הרווחים שלכם ולחשוף את העסק לעוד קהל רחב של לקוחות

4.בפסח מתכוננים לחגי תשרי! זה הזמן לעדכן יעדים ומטרות לקראת תקופת החגים הבאה. אספו את הנתונים הפיננסים ושבו עם היועץ הפיננסי שלכם, יחד תגדירו מחדש מטרות ויעדים לטווח הקצר והארוך.
5.אל תשכחו את הלקוחות שלכם. זה הזמן לאחל חג שמח ולתחזק את מערכת היחסים שלכם איתם ועל הדרך לשאול האם זקוקים לשירותים/מוצר שלכם? זו הזדמנות ממשית לעורר צורך אצל הלקוח ולהזכיר לו שאתם כאן.

לסיום מבהיר אללי: "הטיפים שלי מגיעים מניסיון של שנים, לאחר תקופה ארוכה וממושכת במערכת הבנקאית ועבודה פרטנית עם בעלי עסקים, יזמים ועצמאיים אני יודע מה הצעדים שכדאי לבצע כדי להגדיל הכנסות, להביא לקוחות ולהתייעל מבחינה פיננסית" מסביר. חג שמח ופרנסה טובה!!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא