קובי לוי שפתח השבוע את תערוכת Heellusion בגלריה פריסקופ



קובי לוי שפתח השבוע את תערוכת Heellusion בגלריה פריסקופ




בשיתוף עם 'שופרא', קיבל הזמנה מפתיעה מיו"ר אגודת הידידים של מוזיאון הנעליים בווייספלס גרמניה שהגיע לישראל במיוחד לתערוכה להציג תערוכת יחיד במוזיאון שהוא אחד ממוזיאוני הנעליים הנחשבים בתחומו בעולם

באו לפרגן חברים ואמנים מעולם האופנה, האמנות והאקדמיה וכן אורחים רבים בעלי פטיש לנעליים

Heellusion תערוכתו של קובי לוי נפתחה השבוע בגלריה פריסקופ בתל אביב בבשורה מפתיעה שריגשה מאוד את האמן ומעצב הנעליים הישראלי. לתערוכה הגיע מווייסנפלס שבגרמניה, מאטיאס בוטגר, יו"ר אגודת הידידים של מוזיאון הנעליים שבעיר, שנחשב לאחד המובילים בתחומו באירופה על מנת לכבד את לוי בנוכחותו בתערוכה שהיא סימן דרך עבור המעצב אחרי 22 שנות יצירה. בדברים שנשא בוטגר הוא ציין שלקובי לוי מעריצים רבים בגרמניה ושדגמי הנעלים שלו המוצגים במוזיאון זוכים לעניין רב ובאותה הזדמנות הזמין את המעצב לתערוכת יחיד של יצירותיו במוזיאון הנחשב.

נעליו של לוי מפארות אוספי מוזיאונים ואוספי אמנות פרטיים מסביב לעולם וננעלו על רגליים מפורסמות כמו רגליה של ליידי גאגא, נטע ברזילי, וופי גולדברג, פרגי (Black Eyed Peas) ועוד.




לוי מציע, בקריצה, נקודת מבט בוחנת על העולם סביב. הוא מלקט את השראתו משיטוט יומיומי במרחבי החיים: בעלי חיים, חפצים, מפגשים עם אנשים, כל אלה משמשים עבורו כר פורה ליצירה.

נראה כי בפעולתו, לוי מחלץ את האובייקטים ממעמדם הפסיבי ומשתמש בהם כדי לעורר ולהניע אותנו למחשבה. בכך האובייקט נחלץ ממעמדו הדומם והופך לכוח מחולל שלא ניתן לעמוד בפניו, כזה המאלץ אותנו לפעול. כל זאת נעשה במחוות של אומן קראפט מיומן המעבד כל נעל באופן ידני, מקפיד על כל תפר ועל כל פרט מבלי לוותר על אפשרות השימוש בתוצר.

עוד הגיעו לברך: אלדד יניב, שגילה עיניין בעבודה של אחותו האוצרת עדי יניב, מעצבי האופנה ירון מינקובסקי ודורון אשכנזי, שרי פארן בעלת הגלריה, האמן והיוצר פיליפ בלאו, האמן רוני שוקרון הידוע גם כאמנית הדראג נונה שלאנט ועוד רבים אחרים, שרובם ככולם עמדו בתור לאזור מדידת הנעליים.

התערוכה בשיתוף רשת שופרא, שלה היסטוריה של עשייה משותפת עם לוי קובי עיצב עבור הרשת את דגם SPILL – דגם של כפכפים בעלי נוכחות צבעונית משמעותית כאשר הצבע, בעיניים של לוי, הוא מחולל משמעותי, המהווה בסיס ליצירת שינוי.



התערוכה פתוחה לקהל עד ה- 18.3.23

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא