הערכה המושלמת ליולדת כדי להכין את הגוף לחוויית לידה מעצימה



הערכה המושלמת ליולדת

כדי להכין את הגוף לחוויית לידה מעצימה




רגע לפני שיעברו להם תשעה חודשים והלידה כבר קרובה, בין האריזות של תיק ללידה והתיק לתינוק כדאי ליולדת להכין את גופה לפני הרגע המכונן הזה. מדובר בערכת מוצרים ושמנים המבוססת על תמציות צמחים, ערכת לידה מצוינת המכילה את השמנים שישמשו את היולדות גם כהכנה לפני הלידה, גם במהלך הלידה עצמה, בין אם זו לידה ראשונה או אם כבר ילדת בעבר, וגם לאחר הלידה עצמה – ערכה רב שימושית.

מותג ד"ר קיי, הנו מותג מוביל המציע מגוון סדרות של מוצרים המבוססים על תמציות מעושרות בצמחים. המותג משיק מידי שנה תמציות מרכיבים טבעיים לכל שלבי החיים אשר פותחו בשיטת הכנה דינמית וייחודית, המאפשרת לשמור על איכויות הגבוהות של הצמח, במטרה להביא לריפוי עצמי (מינימום צמח, מקסימום תועלת). המוצרים מיוצרים במפעל מורשה העומד בכל הוראות משרד הבריאות ועומד בכל תקני האיכות על מנת להבטיח את טיב המוצרים ואיכותם .

ערכת הלידה שעמה היולדת מגיעה מוכנה ללידה של ד''ר קיי כוללת 7 מוצרים לכל שלבי הלידה:

לשלב ההכנה ללידה:

שמן פרינו אויל - שמן להגמשה וריכוך אזור הפרינאום המגביר את האלסטיות של העור (משבוע 34) למריחה ועיסוי הפרינאום. מומלץ לעשות זאת כל ערב או מספר פעמים בשבוע, עד הלידה.

תמצית פארטוקל – תמצית מצמח המיצ'לה , מכינה את טונוס שרירי הרחם ללידה. לשתייה דרך הפה, החל משבוע 36. המיצ'לה הייתה ידועה בימים עברו כצמח המכין את הגוף ללידה ובכלל כצמח בעל השפעה רבה על התפקודים השונים של הרחם.

תמצית פלור – תמצית מצמח הרימון. תומכת בריכוך והכנת צוואר הרחם ללידה. לשתייה דרך הפה החל משבוע 37,

חשוב לשמור מרווח של 20 דק' בין פארטוקל לפלור. אין חשיבות את מי שותים קודם.

לשימוש בחדר לידה:

שפתון תפוז - שמן אתרי תפוז ידוע בתכונותיו כמרגיע את הגוף בזמן סטרס ולחץ, מאזן את הרוח ונותן הרבה אנרגיה וכוח. נשות מקצוע מספרות שיש לו איכויות המקדמות את הפתיחה בזמן לידה פעילה. לשימוש על השפתיים של הפה בלידה עצמה. ניתן למרוח את השפתון פעמים רבות.

שמן שקדים -מביאים בקבוק סגור לחדר הלידה, ונותנים למיילדת בשלב יציאת התינוק.

לשימוש לאחר הלידה:

תמצית פוסקל – מפרח החיננית רב שנתית. המעניקה תמיכה בהתאוששות לאחר הלידה. לשתייה דרך הפה, מומלץ מאוד להתחיל כבר בחדר לידה *אחרי יציאת השיליה* ולהתחיל את ההורות ממקום מחוזק.

תרסיס אפטרקל - תרסיס לאחר לידה לאיחוי ושיפור החלמה, מומלץ לרסס על איזור הפרינאום / ניתוח מספר פעמים ביום. בכל כניסה לשירותים ולאחר מקלחת.


מחיר הערכה ליולדת של ד"ר קיי הכוללת 7 מוצרים הנו: 389 ₪ במקום 444 ₪ (***באתר בלבד***)


סיפורה של חברת ד"ר קיי התחיל כבר לפני 50 שנה, ממשפחה עם שורשים עמוקים בתורת צמחי המרפא המסורתית. נוסדה על ידי אופליה כנס, נטורופתית והומאופתית מוסמכת עם ניסיון של למעלה מ- 50 שנה של למידה, חקירה וטיפול ברחבי העולם ובתה, ממשיכת דרכה, לינוי הופמן, גם היא חיה ונושמת את עולם צמחי המרפא, הומאופתית מוסמכת, דולה ומדריכת הנקה, המכשירה נשות מקצוע מתחום ההיריון והלידה לשילוב תמציות בתהליכי הלידה.

לד"ר קיי ישנם תכשירים רבים ומגוונים המיועדים לקטנים וגדולים כאחד ומחלקת הייעוץ וההדרכה שיכולה להתאים לכם תמצית המתאימה לכם. כל מוצרי החברה מגיעים ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים, כשרים בהשגחת בד"ץ מהדרין, הרב רובין, כמוצרי פרווה המבוססים על נוסחאות ייחודיות המיוצרים במפעל העומד בכל הוראות משרד הבריאות.


ניתן להשיג את מוצרי ד"ר קיי ב-600 נקודות מכירה ברחבי הארץ ובאתר החברה: www.drk.co.il

לברור וייעוץ ד"ר קיי- טבעי להיות בריא

או בטלפון 077-3310210

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא