רשת "בורקס בכר העגלה" פותחת סניף בעופר קניון השרון – בנתניה



רשת "בורקס בכר העגלה" פותחת סניף

בעופר קניון השרון – בנתניה




רשת "בורקס בכר העגלה" ממשיכה להתרחב ברחבי הארץ ופותחת השבוע סניף חדש בעופר קניון השרון בנתניה, מקבוצת קניוני עופר.

הסניף החדש ממוקם בקומת הכניסה מול רולדין ויציע בורקס תורכי אותנטי, מיוצר ע"י מתכון משפחתי אורגינל כבר מעל 70 שנה. הסניף כולל מגוון רחב של בורקסים, בינהם: בורקס גבינה, בורקס גבינה ותרד, בורקס תפוחי אדמה, בורקס חצילים, בורקס פטריות ועוד.

לדברי ענת ונגר, מנכ"ל עופר קניון השרון: "הקניון ממשיך לחדש ולהכניס מותגים מובילים גם בתחום הקולינארי והמטרה היא לחזק מגמה זו ולפתוח סניפים חוויתיים כחלק מהאסטרטגייה". לדבריה: "בורקס העגלה הוא מותג אותנטי, איכותי, המשלב את חומרי הגלם הטובים ביותר ואני שמחים על כניסתם לקניון".

"בורקס בכר העגלה" מוסד הבורקס החיפאי, שהתחיל בעגלה על פחמים והפך לרשת המציע מגוון רחב של בורקסים, המקום הוקם ע"י יהושע בכר אשר עלה מטורקיה, והחל תהליך של התרחבות למותג הרשת, המונה כיום למעלה מ 10 סניפים ברחבי הארץ.

קניון עופר השרון מקבוצת קניוני עופר משתרע על שטח של כ 17,000 מטר רבוע, והוא כולל כ 85 חנויות של מותגים בינלאומיים ומקומיים וכ 675 מקומות חניה ועוד כ- 120 חניות בחניון החיצוני. בין המותגים בקניון: H&M , קסטרו, גולף, פוט לוקר, הודיס, אינטימה, איל מקיאג', לי קופר קידס, מנגו, סטודיו פאשה, אירוקה, בודי שופ, דינמיקה ,בנק יהב, בנק מזרחי, גולברי, גרג, , רולדין, ארומה, דלתא, המשביר לצרכן, קרולינה למקה ועוד.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא