אפה מבלים בצפון הארץ בוולנטיין דיי:



אפה מבלים בצפון הארץ בוולנטיין דיי:

'ערב אישי' עם משתתפי 'זוג מנצח'

איגי וקסמן ועתי שולברג - בקניון עופר הקריון



הרצאה מעוררת השראה של איגי וקסמן ועתי שולברג -

'רוב הזמן זוג מנצח' והקרנת הסרט 'מג'יק מייק : הריקוד האחרון'




לרגל יום האהבה הבינלאומי, הוולנטיין דיי , יערך בקניון עופר הקריון, מקבוצת קניוני עופר, 'ערב אישי' - מפגש עם הזוג: המוזיקאית איגי וקסמן ויוצא האח הגדול עתי שולברג.

המפגש יערך ביום שלישי ה 14.02.23, והוא כולל הרצאה מעוררת השראה של איגי וקסמן ועתי שולברג – 'רוב הזמן זוג מנצח'. איגי ועתי נשואים 10 שנים, ומגדלים שני ילדים ושני חתולים. כמו רוב הזוגות, הם התחילו את הקשר ב- 300 קמ"ש של התאהבות, התלהבות, ריגושים וריחפו על ענן האהבה. אחרי מספר חודשים כאשר איגי נכנסה להריון, הם התחתנו בחופזה ונולדו הילדים הכל התחלף בסחרור של תסכול, ריבים, חשבונאות ואיבוד החברות. כשהכל כבר היה נראה אבוד ורגע לפני שהם פרקו את החבילה, הם קיבלו הצעה שהפכה לטוויסט הוליוודי מטורף וכנגד כל הסיכויים שינתה את חייהם ואת הזוגיות שלהם ב-180 מעלות. במופע מצחיק, מרגש ומעצים, בליווי שירים, תמונות, קטעי וידאו ובשיתוף הקהל, הם מתארים את מסע הזוגיות שלהם מרגע ההיכרות, דרך הקושי ועד החזרה המשותפת לחיים. הם מספקים תובנות שצברו בדם יזע והרבה דמעות, גם של אושר

לאחר ההרצאה יוקרן הסרט: "מג'יק מייק: הריקוד האחרון" - צ'אנינג טייטום חוזר על תפקידו כמייק ליין וסטיבן סודרברג חוזר להגה הבימוי ולצד טאטום מככבת סלמה הייק ("שומר הראש של המתנקש"). "מג'יק" מייק ליין חוזר לבמה לאחר הפסקה ממושכת, בעקבות הרפתקה עסקית שנכשלה והשאירה אותו שבור ומחלטר כברמן בפלורידה. לאחר שהוא מעניק ריקוד חד-פעמי לאשת עסקים עשירה (הייק), מייק זוכה ממנה להצעה שהוא לא יכול לסרב לה - להעלות מופע חשפנות משלו בתיאטרון מפורסם בלונדון.



עלות כניסת יחיד לערב אישי: 45 ₪

העלות כוללת: הרצאה + סרט

מיקום: במתחם בית הקולנוע hot cinema בקניון עופר הקריון

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא