לבלות את יום האישה ב- 500 ₪ לאדם כולל לינה והופעה ?



לבלות את יום האישה ב- 500 ₪ לאדם כולל לינה והופעה ?

אצל שרה במרפסת - אטרקציה מקורית מצחיקה וייחודית לבלות את יום האישה 2023




אצל שרה במרפסת - מרכז תרבות ואומנות צבעוני מול נוף עוצר נשימה. סדנאות ציור על רהיטים, סדנאות תיאטרון ואילתור , מופע סטנדאפ קורע, קולינריה תוצרת בית. והכל מהמרפסת הצבעונית של שרה שמיר האישה הכי יצירתית ומוכשרת בגליל העליון.

נשים, קחו נשימה עמוקה, חברות טובות ובואו ליהנות מחופשה נשית בגליל עם דגש על פאן , חיבור עוצמתי , אוכל מפנק ונוף עוצר נשימה.




אצל שרה במרפסת במרומי קיבוץ כפר סאלד בגליל העליון דק צבעוני מלא שמחה מוביל אל מרפסת הורסת שצוללת מצד אחד אל נופי עמק החולה, והם יפים כל השנה, וממשיכה בססגוניותה את שביל הכניסה ברב גוניות עזה שבעתיים. זו מרפסת מאירת עיניים ושובת לב, שרצפתה עטורת מנדלות ועיגולים פורחים בכל צבעי הקשת, הכיסאות שמרביתם ניצלו מפחי אשפה, שוקמו ביד אוהבת, וקושטו בכתמי צבע משמחים לבב וכך גם השולחנות. החיוך לא יורד מהפנים אל מול היופי המפעים הזה שנעשה באהבה בידיים של שמיר.

האירוח מתחיל עם קפה ועוגה על הדק ולקראת הערב המופע 'פרצופים' הוא תמצית החיים של כולנו עם אנקדוטות מחיי הבית, הזוגיות והמשפחה ומצחיק עד כלות. מופע סטנדאפ קורע כהלכתו.

הבוקר נפתח עם ארוחת בוקר מפנקת, שאינה דומה לשום בית קפה. שרה מכינה הכל מהממרחים דרך הסלטים, הירקות הקלויים המאפים ואפילו הפרצעלס הפריכים, העוגות, הריבות ומה לא. ויש גם אופציה לארוחה כשרה של רבנות קרית שמונה. ממשיכים את הבוקר בסדנת משחק ואילתור מעצימה ומחברת או סדנת ואומנות ואם תחפצו לשדרג רהיט קטן: כיסא, שרפרף שולחן או מדף, זה המקום להפיח בו חיים בקשת של צבעים.




המרפסת המצוירת של שרה משקפיה על נוף מרהיב , בכל מקום ומכל מקום היצירתיות והצבעוניות שלה מתפרצת. זו חוויה שצריך לראות, לחוש להרגיש ולטעום. ויש גם כאלה שפשוט באים לעשות סלפי על רקע המרפסת. למה ? כי זה באמת אטרקציה.

האירוח כולל לינה לילה בצימר מול הנוף – עד 6 חברות בשני חללים מרווחים עם נוף מטורף.

אתן בוחרות את התאריך אם היום בשבוע או בסופ"ש . אצל שרה במרפסת כל יום הוא יום האישה.

להזמנות : שרה שמיר 052-3793892



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגל'ה- ילדים אופים בכפר הילדים מל"י כרמיאל

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה

מהיום קל לרדת במשקל בזכות השף הבריא